Blog’as

Straipsniai asmenybės tobulėjimo, koučingo, tinklinės rinkodaros temomis

Testas sėkmingumui Tinklinėje rinkodaroje

Paskelbė by on 6:21 pm in Blog'as | 0 komentarų

TestasNorėčiau pasiūlyti Jums atlikti nedidelį testą.

1. Pabaikite sakinį. Tik pagalvokite kokias vertybes Jūs galite įgyti gyvenime tinklinės rinkodaros pagalba, jeigu…

A. Ką nors darysite.

B. Ką nors darysite kiekvieną dieną.

C. Darysite viską, ką būtina daryti.

D. Kasdien darysite viską, ką būtina daryti tam, kad pasiekti rezultatą.

Pasirinkimas priklauso Jums!

Kaip Jūs galvojate, koks šio sakinio pabaigos variantas teisingesnis, norint pasiekti sėkmę tinklinėje rinkodaroje?

Akivaizdu,kad tai variantas „D“ greičiausia pasakysite Jūs! Ir tai teisinga. Štai tik ar Jūs darote tai, kas Jums buvo akivaizdu iš pirmo žvilgsnio?

Slegianti realybė teigia…

Galima su dideliu tikrumu pasakyti, tegul ir dėka apytikslių skaičių, kad:

80% žmonių tinklinėje rinkodaroje, kai ką daro tam, kad pasiekti sėkmę, tačiau daro tai nepakankamai ilgai, o tuomet meta.

10% žmonių tinklinėje rinkodaroje, kai ką daro, tačiau ne tai, kas reikalinga ir ne ta apimtimi arba gal būt ir ta, tačiau visi daro ne tai.

7% žmonių tinklinėje rinkodaroje, daro tai, ko reikia tam, kad pasiekti sėkmę, tačiau nepastoviai ir nepakankama apimtimi.

3% žmonių tinklinėje rinkodaroje, daro tai, ką reikia daryti, tiek kiek būtina tai daryti, tai yra iki rezultato pasiekimo.

Kokiam procentui priklausote Jūs?

Kokiai kategorijai iš tiesų Jūs galite save priskirti? Būkite labai atviri bent jau patys su savimi.

Aukščiau pateikta statistika yra gana sąlyginė – tai faktas, tačiau faktu lieka ir tai, kad ji veikia visose gyvenimo sferose.

Nesvarbu ar mes kalbame apie sportą, mokslą, meną, mokėjimą būti sveiku arba apie verslą, dauguma visada daro tik tai, ką jie pasiruošę daryti, o ne tai, ką reikia daryti tam, kad pasiekti sėkmę!

P.S. Jeigu sutinkate su šiomis mintimis, pasidalinkite straipsniu su kitais.

Visatos traukos dėsnis tinklinės rinkodaros verslininko „tarnyboje“

Paskelbė by on 6:18 pm in Blog'as | 0 komentarų

Visatos traukos dėsnisMano geras draugas, tinklinės rinkodaros verslininkas parašė įdomu straipsnį apie tai, kas reikalinga rezultatui versle pasiekti, manau, kad jis naudingas daugeliui žmonių, kurie jau vysto arba tik pradeda vystyti verslą šioje industrijoje. Todėl dalinuosi jo mintimis papildytomis ir mano nuomone.

Bendram rezultatui, visatai, gyvenimui vienodai ką Jūs sugebate šiandien ar ką Jūs pasiruošę padaryti. Jiems visiškai vienodai: ar turite Jūs pinigų, žinių, patirties, motyvacijos, jėgų, laiko. 

Bendras rezultatas, visata, gyvenimas duos Jums tai, ko Jūs norite tik tuo atveju, jeigu Jūs darysite tai, ką reikia daryti, pakankamu kiekiu, o ne tai, ką Jūs galite dėl susiklosčiusių aplinkybių.  Visatos traukos dėsnis veikia! Tačiau tik, jeigu mokate juo naudotis, pradedant nuo minčių ir baigiant veiksmais.

Kam reikia Jūsų pasiteisinimų?

Mūsų pasiteisinimai niekam netarnauja ir niekam nereikalingi. Yra arba pasiteisinimas, arba rezultatas, trečio varianto nėra.

Kodėl dauguma versle ir kitose sferose daro tik tai, ką mano reikalingu daryti, o ne tai, ką reikia daryti tam, kad pasiekti sėkmę reikiamu lygiu…aš nežinau. Tačiau žinau vieną, jeigu Jūs ir toliau darysite tik tai, ką esate pasiruošę daryti, tai, ką manote reikalingu daryti, tai Jūsų laukia nepakeičiama nesėkmė.

Iki skausmo pažįstami žodžiai…

Startuoti versle su tokia pinigų suma nepasiruošęs, o štai su tokia pasiruošęs. Atrasti 2-3 telefono kontaktus per dieną nepasiruošęs, o, kad jie patys pas mane atsirastų – taip. Renginiuose, mokymuose lankytis nepasiruošęs, o štai webinarę dalyvauti kartu su landžiojimu soc. tinkluose  jokių problemų.

O kaip reikia?

Visa tai nesąmonė ir visiškas kliedesys – tai ne rimta, tai ne verslas, ne sportas, ne menas ir ne mokslas! Nebūti turtingu, sveiku, išsilavinusiu, sėkmingu, laimingu Jūs norite būti sekdami tik tuo, kuo Jūs pasiruošę sekti.

Daryti reikės tai, ką būtina daryti, norint pasiekti rezultatą ir reikiamu kiekiu! O jeigu nesinori daryti, tuomet ir iliuzijų sau keltis nevertą apie kitokį gyvenimą ar kitokias galimybes. Jeigu patinka kompanijos produktai ar paslaugos, bet nenorite daryti veiksmų reikalingų verslui, reikia suvokti, kad teks už jų vartojimą mokėti.

Kaip sakė kitas mano pažįstamas tinklinės rinkodaros verslininkas: „Hobis – kainuoja Jums pinigus, verslas – neša Jums pinigus!“ 

PS.

Jeigu sutinkate su šiomis mintimis, pasidalinkite su kitais, o taip pat parašykite komentaruose – ar savo versle Jūs susidurdavote su tokiais pasiteisinimais iš esamų ar potencialių partnerių

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Kodėl Jums reikia kviesti žmonės į verslą?

Paskelbė by on 6:06 pm in Blog'as | 0 komentarų

Sėkla Nors ir pasiekus neblogų rezultatų  mano tinklinės rinkodaros kompanijoje, asmeniškai pakviestų partnerių į pirmą liniją skaičiui viršijus 40, komandoje atsiradus pirmiems stipresniems lyderiams gerokai giliau nei 1-linija, aš vis tiek ir toliau asmeniškai kviečiau kviečiu ir toliau kviesiu žmones prisijungti prie mano verslo arba tapti klientais. Kodėl aš tai darau? Tam reikėtų panagrinėti keletą dalykų.

Kam aš tai dariau?

Kaip jau žinau ir patirties ir mano jau šiokį tokį laiką trunkančioje tinklinės rinkodaros verslo karjeroje, ne visi, net ir tapę verslo partneriais visą laiką rimtai žiūrės į verslą ir visada bus tokių, kurie pasitrauks. Kaip ir bet kurioje kitoje gyvenimo sferoje.

Todėl vieno ar dviejų rimtų partnerių nepakanka, kad verslas būtų stabilus ir garantuotų ilgalaikį stabilumą. Deja, šiame versle, kaip ir gyvenime nutinka visko – ir turint vos kelis lyderius, vieną dieną galima atsibusti ir suvokti, kad jų nebeliko. Be to vos keli lyderiai, nesuteikia verslui vystymosi pagreičio, kadangi tai tik labai nežymus svertus jūsų pačių pastangoms.

Aš suvokiu, kad man reikalingi 5-6, dar geriau 10-20-30 rimtai į verslą žiūrinčių, pasirengusių mokytis ir veikti žmonių. Ir, kad tam man reikės pakviesti asmeniškai gerokai daugiau, iš kurių ir atsiras, išaugs tie, kas bus kertiniais partneriais.

Čia panašu į grūdų sėjimą, ne visi pasėti grūdai išauga. Dalis nukrenta ant akmenuotos dirvos ir žūsta iš karto, dalis paauga, bet juos užgožia piktžolės, o dalis, net ir patekusi į derlingą dirva užauga tik 30%, kai tuo tarpu atsiranda ir grūdų, kurie užauga visus 100%.

Bet ar tai įvyktų pasėjus tik 5 grūdus?

Kaip pavyksta pasiekti rezultatų?

Reikalas tas, kad aš kiekvieną mėnesį turiu tikslas rasti vieną ar kelis naujus verslo partnerių arba vartotojus, kuriuos pakviečiu asmeniškai. Pavyzdžiui, per paskutinį (Rugsėjo) mėnesį komandą papildžiau dar vienu nauju asmeniškai pakviestu partneriu. Įprastai per mėnesį esu pasirengęs priimti 3 partnerius, tam kad kokybiškai juos galėčiau įvesti į verslą. Taip viskas nuolat juda. Šią savaitę irgi laukia ne vienas ir ne du skambučiai, pokalbiai ir susitikimai.

Reikia, bet nesinori

Daugelis tinklinės rinkodaros verslininkų suvokia tai, tačiau neretai jie tarsi užstringa ir nedaro šių veiksmų. Jie žino, kad reikia skambinti, bet neskambina. Praktiškai, pas visus taip nutinka. Man irgi taip yra buvę. Todėl kiekvienas sau, žinoma, suranda savas priežastis, kodėl jam reikia atlikti šiuos veiksmus.

Paprastas pratimas motyvacijai

Pasakykite sau ką Jūs norėtumėte gauti savo verslo dėka. Dėl ko Jūs esate šiame versle? O taip pat trumpai papasakokite, kaip Jūs jausitės, jeigu tai gausite. Atitinkamai tam kad pasiekti, reikia veikti, reikia skambinti, reikia susitikinėti.

Papildoma motyvacija

Galite panaudoti ir papildomą motyvaciją, pavyzdžiui savo antrai pusei ar draugui pasakyti: „Žinai, aš per šią savaitę planuoju padaryti 50 skambučių, po 10 skambučių per dieną. Susitarkime, kad jeigu kažkurią dieną aš to nepadarysiu, ir jų bus ne 10, o 8 ar 9, tai aš tau sumokėsiu 50 litų.“

Statistika

Svarbu suvokti statistiką. Nereikia kurti sau iliuzijų, kad visi, kam Jūs pasiūlysite savo tinklinės rinkodaros kompanijos verslą, priims Jūsų pasiūlymą išskėstomis rankomis.

Prieš tai kai siūlyti, svarbu suprasti realybę. O statistika sako, kad iš 10 skambučių, Jūs suderinsite ~3 susitikimus, 7 žmonės pasakys „ne, aš užimtas, ne noriu“, iš 3 susitikimų 1 žmogus prisijungs. Taigi 10 skambučių per savaitę, duos Jums 1 partnerį. 50 skambučių – 4-5.

Tačiau, taip pat svarbu suvokti, kad ši statistika tinka prie didelių skaičių. Tai reiškia, kad ją galima skaičiuoti tikrai, ne po pirmų 10 skambučių. Nereikia tikėtis, kad iš pirmų 10 ar 20 susitikimų jau iš karto bus 2 partneriai. Tai priklauso ir nuo Jūsų įgūdžių, tinkamo įrankių naudojimo ir jūsų vietos ant trijų tikėjimo tiltų, apie kuriuos esu kalbėjęs anksčiau.

Jau žinau koks klausimas kyla pas Jus „kur gi rasti tiek potencialių partnerių ar vartotojų kontaktų??? Apie tai, kaip pastoviai išlaikyti ir didinti jūsų kontaktų sąrašą, kokius būdus ir įrankius tam galima naudoti pakalbėsime kituose mūsų straipsniuose.

Pasidomėkite

Jeigu Jūs norite pagilinti savo įgūdžius, reikalingus darbui su komanda ir lyderių ugdymui pasidomėkite mūsų kursu „MLM koučingas“.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Sėkmės Intelektas

Paskelbė by on 6:05 pm in Blog'as | 0 komentarų

Kodėl Emocinis Intelektas yra Svarbus Sėkmei

Emocinis intelektas1983, Hovardas Gardneris, Harvardo aukštosios mokyklos, išleido knygą, „Proto rėmai: Skirtingų  Intelektų Teorija“. Šioje knygoje, Gardneris išskyrė septynis skirtingus intelektus. Žemiau pateikiame trumpą kiekvieno iš jų apibūdinimą.

  1. Verbalinis-lingvistinis. Žmonės apdovanoti verbaliniu-lingvistiniu intelektu dažnai turi gerus skaitymo, rašymo, ir žodžių bei datų įsiminimo įgūdžius. Jie geriausiai mokosi skaitydami, užsirašinėdami pastabas, ir klausydamiesi paskaitų. Šie žmonės turi dominuojantį kairįjį smegenų pusrutulį. Jeigu Jūs turite aukšta šio tipo intelektą, mokykloje Jums bus santykinai lengva. Daugelis gerai besimokančių moksleivių turi aukštą verbalinį-lingvistinį intelektą. Daugelis jų vėliau tampa žurnalistais, teisininkais, rašytojais ir gydytojais.
  2. Loginis-matematinis. Turintiems aukštą šio intelekto lygį, gerai sekasi matematika. Jie puikiai jaučiasi dirbdami su skaičiais, matematiniais uždaviniais, logika ir abstrakcijomis. Šie žmonės dažnai turi dominuojantį kairįjį smegenų pusrutulį. Mokiniams, turintiems šį intelektą taip pat gerai sekasi tradicinėse mokymosi aplinkose ir dažnai jie būna pirmūnais. Daugelis jų tampa inžinieriais, mokslininkais, gydytojais, buhalteriais, ir finansų analitikais.
  3. Kūno-kinestetinis. Šie mokiniai dažnai būna apdovanoti fiziškai. Jiems geriau sekasi mokytis judant aplinkui ir darant. Šis intelektas pasireiškia sporto salėje, futbolo aikštėje, šokių studijoje, dramos būrelyje, medžio apdirbimo dirbtuvėse ar automobilių parduotuvėje.  Profesionalūs atletai, šokėjai, modeliai, chirurgai, gaisrininkai, kareiviai, pilotai, lenktynininkai, mechanikai dažnai turi aukštą šio intelekto lygį.
  4. Erdvinis. Šis intelektas yra stipriai pasireiškia dailėje, vizualizacijoje, dizaine ir dėlionių sprendime. Tokie žmonės dažnai skaitomi turinčiais dominuojantį dešinį pusrutulį. Mokiniai ar studentai, pasižymintys šiuo intelekto tipu, nelabai gerai jaučiasi tradicinėse mokymosi aplinkose. Jiems geriau sekasi tokiose mokyklose, kurios koncentruojasi į dailę, dizainą, spalvas ar architektūrą. Jie tampa aktoriais, interjero dizaineriais, mados dizaineriais ar architektais.
  5. Muzikinis. Šis intelektas yra jautus muzikai, ritmui, melodijai ir tembrui. Tokio intelekto atstovams nesiseka tradicinėse mokymosi aplinkose. Asmuo su šia dovana geriau pasireiškia muzikinėje mokymosi aplinkoje, tokioje, kaip vaizduojamasis menas.
  6. Tarpasmeninis. Šie žmonės yra komunikuotojai. Jie dažnai būna populiarūs ir ekstravertai, demonstruojantys jautrumą kitų žmonių nuotaikoms, jausmams, temperamentams ir motyvacijai. Žmogui apdovanotam tokio tipo intelektu dažnai gerai sekasi mokykloje, ypač populiarumo varžybose, tokiose, kaip moksleivių ar studentų savivaldos rinkimai. Šie žmonės dažnai vėliau pasirenka pardavimus, politiką, mokymą ar socialinį darbą.
  7. Intraasmenybinis. Šis intelektas dažnai vadinamas emociniu intelektu. Jis susijęs su savireflekcija ir savęs stebėjimu. Emocinis intelektas  reiškia gilų savęs supratimą, žinojimą savo pačių stiprybes ir silpnybes, ir tai, kas daro jus unikaliais, gebėjimą valdyti reakcijas ir emocijas. Intrasmenybinis intelektas yra gyvybiškai svarbus aukšto streso lygio aplinkose. Tiesa sakant, emocinis intelektas yra svarbus sėkmei beveik bet kokioje srityje ar profesijoje.

Sėkmės Intelektas

Intraasmenybinis intelektas reiškia komunikavimą su savimi – gebėjimą kalbėtis su savimi ir kontroliuoti savo emocijas. Pavyzdžiui, kai kažkas, kas yra piktas sako sau, „Suskaičiuok iki dešimties prieš kalbėdamas,“ toks asmuo ugdo savo intraasmenybinį intelektą. Kitais žodžiais, jis kalba pats sau, prieš tai, kai atveria burną ir leidžia kalbėti savo emocijoms.

Intraasmenybinis intelektas yra svarbus sėkmei, ypač kai būna sunkūs laikai ir asmuo nori viską mesti ar yra išsigandęs.

Mes visi pažįstame žmonių, kurie yra labai emocingi. Vietoje to, kad mąstyti logiškai, labai emocingi žmonės leidžia savo emocijoms gyventi jų pačių gyvenimus, dažnai sakydami ar darydami kažką, dėl ko gali vėliau gailėtis.

Emocinis, ne be emocijų

Emocinis intelektas nereiškia, kad reikia vengti emocijų. Emocinis intelektas reiškia, kad Jūs žinote, jog yra gerai būti supykusiu, tik ne nekontroliuojami supykusiu. Jūs žinote, kad yra gerai jausti skausmą, bet nėra gerai daryti kažką kvailo dėl keršto.

Daugelis iš mūsų pažįstame asmenų, kurie yra labai protingi, sakykime matematikoje, tačiau leidžia savo emocijoms kenkti kitoms jų gyvenimo sferoms. Paimkime, kaip pavyzdį manijas. Manijos dažnai atsiranda dėl emocinio intelekto stygiaus. Kai žmogus yra suirzęs, piktas, ar išsigandęs, jis gali valgyti, kerti, užsiimti seksu, ar vartoti narkotikus  tam, kad sumažinti emocinį skausmą. Kai kurie žmonės eina apsipirkti kai jiems nuobodu, leidžia pinigus, kurių neturi.

Emocijų Valdymas yra Raktas į Sėkmę

Jeigu Jūs norite būti sėkmingais gyvenime, Jūs privalote turėti stiprų emocinį intelektą, kuris reiškia stiprų intraasmenybinį intelektą, nes sėkmingi žmonės, sėkmingai valdo savo emocijas, ypač stresinėse situacijose.

Užduotis Jums šiandienai

Šiandien, kritiškai įvertinkite, kaip  Jūs valdote savo emocijas. Ar Jūs sumaniai reiškiate savo jausmus, ypač, kai jaučiate spaudimą? Ar Jūs leidžiate savo emocijoms pastoviai  kliudyti Jūsų gebėjimui pasiekti sėkmę?

O jeigu norite lavinti ir kitus tiek verslui, tiek ir  gyvenimui naudingus įgūdžius, bei gauti prieigą prie papildomų resursų užsiregistruokite prenumeratos formoje:

[nm-mc-form fid=“1″]

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Gydytojo Adamso pamokos. Nesikoncentruokite į problemą

Paskelbė by on 10:13 am in Blog'as | 0 komentarų

Puikiame filme “Patch Adams” (Gydytojas Adamas) apie tikrą gydytojo Adamso Pačo Hanterio istoriją, kurį vaidina deja neseniai palikęs šį pasaulį Robertas Williamsas, galima rasti daug vertingų pamokų, kurias galime pritaikyti įvairiose savo gyvenimo sferose. Taip pat ir tinklinės rinkodaros ar kitokiame versle. Dalinuosi su Jumis pamokomis, kurias atradau ten.

Pavadinau jas gydytojo Adamso (pagrindinio filmo herojaus) pamokomis. Štai antroji iš jų.

Nesikoncentruokite į problemą.

Niekada nematysite sprendimo, jeigu žiūrėsite į problemą.

Vietoj to žvelkite plačiau, žvelkite pro ją.

Tuomet rasite netikėtų sprendimų, net daugiau nei galvojote. Taip, kaip ir vietoje 4 pirštų galite pamatyti 8,  jeigu žiūrėsite toliau..

Taip dažnai nutinka ir verslininkams, kurie užstringa susidūrę su sunkumais, ir pastoviai koncentruodamiesi į pačią problemą, taip ir nemato krūvos galimų jos sprendimų. Tuo tarpu kiti stengiasi žvelgti už sunkumo ir atranda daug efektyvių būdų jai spręsti.

Labai dažnai tinklinėje rinkodaroje asmenys lygiai taip pat patys save žudo vis labiau eikvodami energiją galvojant apie pačia problemą „Turiu rimą problemą mano visa komanda subyrėjo“, „Negaliu susidoroti su šia bėda – verslas sustojo..“, „Kaip man nesiseka, jau 6 mėnesiai nerandu nei vieno partnerio…“. Taip jie tik veltui švaisto laiką ir energiją, bet neranda sprendimo.

Vietoje to, kad klaustų ir teigtų sau „Noriu suburti dar stipresnę komandą, kokie yra sprendimai tam?“, „Kaip galiu pasiekti dar didesnę verslo sėkmę, nei turėjau?“, „Kokie dar yra būdai partnerių paieškai?“ 

Mes visada patys renkamės žvelgti į problemą, ar ieškoti sprendimo.

Šiandienos pratimas Jums
Šią savaitę kas kartą, susidūrę su sunkumais, stenkitės žiūrėti plačiau ir pamatyti kuo daugiau jų sprendimo būdų.
O jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, pasidomėkite mūsų naujais kursais „Audio koučingo įvadas“ ir „MLM koučingas“kurių pagalba galėsite pagerinti savo aktyvaus klausimosi gebėjimus ir išmokti išgirsti pašnekovo poreikius. 

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

 

Gydytojo Adamso pamokos. Mokykitės teisingai klausytis

Paskelbė by on 4:56 am in Blog'as | 0 komentarų

Visai neseniai žiūrėjau, sena 1998 metų filmą „Patch Adams“, apie tikrą gydytojo Adamso Pačo Hanterio istorija. Šis filmas su gilia prasme, kurioje galime rasti daug įžvalgų, tinkamų įvairioms gyvenimo sferoms. Ne išimtis ir tinklinė rinkodara. Artimiausiuose keliuose straipsniuose pasidalinsiu su Jumis pamokomis, kurias atradau ten.

Pavadinau jas gydytojo Adamso (pagrindinio filmo herojaus) pamokomis. Štai pirmoji iš jų.

Mokykitės teisingai klausykitės žmonių

Jai iliustruoti, pateiksiu Jums ištrauką iš šio filmo. Jeigu nesuprantate angliškai, įsižiūrėkite į veiksmą.

Jis puikiai iliustruoja netinkamą klausymosi būdą. Pagalvokite, ar dažnai ir mes galime pagauti save taip klausantis kito žmogaus. Ar gali tai leisti Jums iš tiesų išgirsti žmogų? O jeigu tai Jūsų artimas žmogus? O jeigu tai Jūsų kandidatas į verslo partnerius ar klientus? Kokia tikimybė, kad  jų kalboje užčiupsite tai, kas svarbu jiems?

Tačiau, būtent gebėjimas užčiuopti tai, kas svarbiausia pašnekovui ir rasti būdą, kaip galite jam padėti ir yra vieni iš kertinių sėkmės ramsčių tiek, kuriant harmoningus santykius, tiek ir vystant tinklinės rinkodaros verslą,

Šiandienos pratimas Jums
Kitą kartą kai klausysitės, pamėginkite tai daryti iš širdies ir dėmesingai.
O jeigu norite labiau pagilinti savo klausimosi įgūdžius, pasidomėkite mūsų naujais kursais „Audio koučingo įvadas“ ir „MLM koučingas“kurių pagalba galėsite pagerinti savo aktyvaus klausimosi gebėjimus ir išmokti išgirsti pašnekovo poreikius. 

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

 

Kodėl svarbu kurti bendruomenę?

Paskelbė by on 6:00 pm in Blog'as | 0 komentarų

BendruomenėBendruomenė – kas tai per sąvoka, ką ji reiškia ir kodėl ji yra tokia svarbi? Labai dažnai žmonės nesusimąsto apie tai, kad jie visi yra net ne vienos bendruomenės dalimi. Mes gimstame mažiausioje iš bendruomenių šeimoje, tai mūsų tėvai, broliai, seserys. Vėliau augdami laikinai arba pastoviai būname įvairių kitų bendruomenių dalimi: darželio grupės, mokyklos klasės, studentų kolektyvo, darbo kolektyvo, įvairių būrelių, valstybės ir t.t. Vienose iš jų mes būname tik dalyviais, kitose lyderiais.

Tinklinėje rinkodaroje, bendruomenė taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį, ir sakyčiau, net gerokai svarbesnį, nei kai kuriose kitose sferose. Labai dažnai tinklinės rinkodaros verslininkai daro klaidą ir nekreipia dėmesio į šį svarbų verslo sėkmės faktorių. Kodėl gi bendruomenė tokia svarbi ir tinklinėje rinkodaroje?

Tarpusavio pagalbos sistema

Pirmiausia reikėtų panagrinėti paties žodžio bendruomenė prigimtį ir kilmę.  Žmonių bendruomenė –  tai žmonių grupė, kurią sieja emociniai ryšiai ir bendrumo jausmas (“mes – jausmas”).  Organizuotos bendruomenės yra vienas pagrindinių atviros visuomenės veiksnių. Būtent todėl stipri bendruomenė – jūsų tinklinės rinkodaros kompanijoje, komandoje, suteikia pirmiausia galimybę apsupti save žmonėmis, kurie turi panašių į jūsų tikslų, vertybių ir teikti vieni kitiems emocinę bei kitokią pagalbą jų siekiant.

Tvirta bendruomenė leidžia Jums lengviau susidoroti su sunkumaisir judėti link savo tikslo.

Palanki aplinka tobulėjimui

Vienas iš pagridninių Jūsų tikslų vystant verslą tinklinėje rinkodaroje, turėtų būti tinkamos aplinkos sukūrimas, aplinkos, kuri leistų žmonėms augti ir tobulėti, suteiktų tam reikalingų resursų ir įrankių. Tinkamai suformuota bendruomenė būtent tai ir gali padaryti.

Dažnai žmonės ateidami į tinklinės rinkodaros kompanija koncentruosi tik į pinigų uždirbimą, visiškai negalvodami apie kokį nors tobulėjimą ir bendruomenę ir būtent tai jiems dažnai pakiška koją, kadangi neturėdami tinkamų įgūdžių ir juos palaikančios aplinkos jie nepasiekia trokštamo rezultato. Jeigu pirmiausia jie turėtų tiksla tobulėti ir ugdyti save tapti bendruomenės nariais, o su laiku ir lyderiais, jų rezultatai smarkiai pasikeistų į teigiamą pusę.

Kviečiu Jus nedaryti šios klaidos ir pirmiausia keltis sau tikslą kurti bendruomenę arba tapti tokios bendruomenės dalimi, kuri leistų ne tik Jums, bet ir kitiems jos nariams būti geresniais, laimingesniais ir sėkmingesniais. To niekada nebus be tinkamai konstruojamos bendruomenės.

Jeigu Jūsų tikslas bus ne vien tik pinigų uždirbimas, bet noras būti laimingesniais didesnę gyvenimo dalį, tuomet Jūs augsite bei tobulėsite patys ir padėsite tai daryti kitiems, taip kurdami bendruomenę, kurioje dėl joje vykstančių procesų žmonės turės galimybes kurtis harmoningesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą, kuris apima ir finansinę gerovę.

Tačiau dar svarbiau būti ne tik pasyviu bendruomenės nariu, bet ir savo pavyzdžiu  rodyti kitiems jos naudą, siekti tapti geresniu įvairiose gyvenimos sferose. Todėl būnant įvairių bendruomenių dalimi, mes turime visą laiką siekti būti  išskirtinės etikos, nepriekaištingo sąžiningumo ir tvarkingumo santykiuose pavyzdžiais. Žinoma, to reikia mokytis daugeliui. Tinkamoje tinklinės rinkodaros komandos bendruomenėje Jūs, kaip tik ir galite tai daryti.

Tinklinės rinkodaros kompanijos ilgalaikė sėkmė priklauso nuo to, kokio tvirtumo bendruomenę ji sukuria, kokią vertę jos nariams sugebe duoti, kalbant ne tik apie finansinio uždarbio ar gero, kokybiško produkto naudojimo galimybes.

Man irgi prireikė laiko tam pilnai suvokti  ir dabar mano ir mano partneriu tikslas visuomet yra kurti bendruomenę, kuri taptų laimės, mokymosi, augimo, švietimo, abipusio palaikymo šaltiniu visiems, kas joje yra. Bendruomenę, kurioje Jūs galite gauti pajamas, būdami jos dalimi, o ne mokate už tai, kad būti joje.

Kai Jūs esate tokios bendruomenės dalimi ir judate į priekį, kiekvienas Jūsų teisingai daromas žingsnis, turės rezultatą, kuris sustiprins ir kitas Jūsų bendruomenes – šeimą, draugų ratą ir t.t To rezultatas bus geresnis bendrų interesų suvokimas, didesnio laiko kiekio praleidimas kartu, bendravimas, įkvėpimas ir rūpestis vienas kito gerove.

Ar tokią bendruomenę Jūs norėtumėte matyti aplink save? Aš, tikrai taip. Tuomet finansinę gerovė palaipsniui taps lydinčiu Jūsų prasmingesnio gyvenimo momentu.

Sėkmė savaime duoda mažai džiaugsmo, jeigu ją pasiekiate vieni, o jos pasiekimas kartu su kitais, duoda visiškai kitokį jausmą – naudingumo, vertės, pasitenkinimo.

Aš kviečiu Jus tapti bendruomenės, kurios pagrindinis tikslas yra viso gyvenimo tobulėjimas, įskaitant ir įgūdžius, kurie jau padėjo dideliam žmonių kiekiui tapti tikrai turtingais ir sėkmingais gyvenime.

Jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, kurie padėtų Jums kurti tokią bendruomenę savo tinklinės rinkodaros versle, pasidomėkite mūsų naujuoju kursu „MLM koučingas“, kurio pagalba įgysite naudingų žinių, kaip koučingo pagalba galite ugdyti savo komandas. Plačiau apie kursą galite sužinoti čia.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Ar tinklinėje rinkodaroje svarbu talentas?

Paskelbė by on 6:59 pm in Blog'as | 0 komentarų

Greičiausiai, jums yra  tekę išgirsti tokius teiginius, kaip “aš neturiu tam talento”, “aš to nesugebėsiu daryti”  ir pan. Tokių teiginių tenka išgirsti ir iš žmonių, kuriems pasiūloma galimybė pradėti verslą tinklinės rinkodaros industrijoje.

Mūsų industrijoje, kaip ir daug kur kitur, yra dvi žmonių grupės – kurie nesulaukia sėkmės ir kurie ją pasiekia. Pirmoji grupė – labai didelė. Antroji – gerokai mažesnė.

Kuo gi jos skiriasi? Pirmajai grupei tiesiog priklauso žmonės, kurie išėjo, t.y. pasidavė per anksti, o antrajai – tie, kurie pasiliko.

Prie ko čia talentas?

Net, jeigu jūs liekate šiame versle ir nieko galvojate, kad nesugebate (jeigu jau taip gavosi, kad gamta ar Dievas nesuteikė jums jokių talentų, nors abejoju, kad taip yra), savyje iki reikiamo lygio išsiugdyti kokių nors įgūdžių, kurie reikalingi tam, kad užsiimti verslu rimtai  – tinklinėje rinkodaroje yra žmonės, kurie tai padės tai padaryti už jus arba su Jumis!

Taigi įsiminkite ir nepraleiskite šios progos, fantastinės galimybės – Jūs galite rasti žmonių, kurie sugebės! Jums nebūtina mokėti kažką daryti patiems – Jūs galite rasti žmonių, kurie moka.

Čia slypi tinklinės rinkodaros išmintis..

Jeigu Jūs darote nevisai tai, ką reikia daryti ir nevisiškai taip, kaip reikėtų daryti, tai greičiausiai didžiulių turtų ir sėkmės, nepriklausomai nuo gyvenimo sferos, Jūs nesulauksit.

Tačiau tinklinės rinkodaros sistema sukurta taip, kad į savo komandą Jūs galite rasti žmonių, kurie sugebės daugiau ir darys geriau tai, ko reikia daryti!

Ir tam reikia tik nedaug “tinkamų” žmonių

Įpastai 4-7 tokie žmonių skirtingose lygiuose pilnai pakanka tam, kad Jūs taptumėte finansiškai nepriklausomais  tinklinės rinkodaros industrijoje, ne turtingais, bet jau finansiškai aprūpintais ir nepriklausomais.

Tačiau, tam, kad atrastumėte tuos 4-7 žmones, gali tekti komandoje suburti gerokai didesnį skaičių žmonių, ir didelė dalis jų nebus tais kertiniais. Tačiau bedarant tai (ieškant savo 4-7 kertinių žmonų) įvyksta vienas stebėtinas dalykas…pas Jus atsiranda įgūdžiai, nepriklausomai nuo to turite Jūs talentą ar ne! 

Štai tie įgūdžiai ir 4-7 kertiniai žmonės su laiku ir padeda Jums susikurti finansinę nepriklausomybę.

Kaip yra pasakęs vienas iš mano mokytojų, geriausias 2012 metų tinklodarininkas pasaulyje (pagal žurnalą Obtainer Worldwide) Randy Schroederis: “Aš tikių, kad kiekvieno žmogaus viduje slypi talentas, pasiekti tinklinėje rinkodaroje didelių aukštumų. Tačiau vien tik talento čia nepakanka. Būtina, kad talentas – virstų įgūdžiais!”

To ir linkiu Jums!

Tuo pačiu – tikiu, kad pradėsit veikti ir ieškoti tokių žmonių bei ugdydami savo įgūdžius!

 

Jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, kurie padėtų Jums kurti tokią bendruomenę savo tinklinės rinkodaros versle, pasidomėkite mūsų naujuoju kursu „MLM koučingas“, kurio pagalba įgysite naudingų žinių, kaip koučingo pagalba galite ugdyti savo komandas. Plačiau apie kursą galite sužinoti čia.

 

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Reaktyvinis Jūsų Sėkmės Variklis

Paskelbė by on 12:21 pm in Blog'as | 0 komentarų

Jeigu Jūs jau nusprendėte dėl judėjimo krypties link pinigų ir sėkmės, o taip pat pasirinkote kompaniją, su kuria Jūsų keliai sutampa, tai dabar norėčiau duoti Jums į rankas tai, kas leis Jums skrieti link tikslo neįsivaizduojamu greičiu! Tai – suvokimas. „Suvokimas ko?“

Vizijos

Įsivaizduokite, kad Jūs naktį važiuojate už savo automobilio vairo, ir Jūsų automobilio šviesos apšviečia tik keletą metrų prieš jį. Ir Staiga Jums atsiranda galimybė pamatyti viską, ką Jums teks praeiti šiame kelyje. Pamatyti gana toli – ne keletą metrų į priekį, o dešimtis kilometrų.

Tai yra, staiga…BAM, įsijungia šivesa, ir Jūs matote viską, kaip ant delno.

Tai ir yra tas Vizijos atsiskleidimo ir kažkokių svarbių Jūsų sėkmei dalykų suvokimas.

Ir tuomet atsiranda suvokimas to, ką mums reikia daryti ir kokia apimtim:

  • Tam, kad tapti žmogumi, kuris gali pasiekti sėkmę šiame versle
  • Tam, kad padaryti viską, ką būtina padaryti, kad sukurti šį verslą.

Pasirinkimą galite padaryti tik  Jūs

Pasirinkitę tiesioginių pardavimų industriją ir kompaniją, Jūs pasirinkote automobilį, kuriuo išvažiavote link savo svajonės.

Kai kurie automobiliai (arba mūsų atveju – tinklinės rinkodaros komanijos) juda lėtai, 2-3 km/val greičiu, jas galima būtų prilyginti paspirtukams, o kai kurios lekia >300 km/val. greičiu, tačiau sulūžta, nenuvažiavusios iki finišo ir numatytų tikslų, tai „neykę mėgėjiško rinkimo superautomobilių klonai“.

Ir Jūsų laukia nelengvas žingsnis  — pasirinkti augančią, tačiau tuo pačiu metu patikimą, dosnią komisiniais, tačiau mokančią ir skaičiuoti savo pinigus kompaniją. Kompanija, kuri automobilio sinonimas atitikų kokybišką, patikimą ir saugų bei komfortišką automobilį – Mercedes, Ferrari ir pan. Tai svarbus momentas, ir mes vėliau prie jo būtinai dar grįšime, o kol kas tiesiog suvokite, kad nuo ūsų automobilio greičio ir patikimumo priklauso tai, kaip greitai Jūs atvyksite į savo svajonę, o taip pat – pasieksite Jūs su pasirinkta kompaniją ją iš viso.

Savo sėkmės priežastimi būsite tik Jūs

Ar pakanka tik pasirinkit kryptį ir patikimą automobilį kelyje į savo sėkmę? Mano atsakymas: Žinoma, NE.  Be viso kito, Jums dar būtina tapti viena iš pagridinių šio proceso dalių, tapti savo kompanijos sėkmės priežastimi pasaulyje, šalyje, apskrityje, mieste, net ir miesto gatvėję!

Supraskite, prašau, kad tai vienvietis (maks. dvivietis, jeigu vystote verslą poroje) automobilis, jog niekas kitas, išskyrus Jus, nepasuks rakto užvedimo spynelėje, neįjungs pirmos pavaros, nepaspaus greičio pedalo. Suvokite, kad tai ne autobusas, kurį vairuoja Jūsų sponsorius, o Jūs miegate, išsitiesę ant vienos iš sėdynių, laukdami, kada gi jis nuveš Jus link Jūsų sėkmės!

Jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, kurie padėtų Jums kurti tokią bendruomenę savo tinklinės rinkodaros versle, pasidomėkite mūsų naujuoju kursu „MLM koučingas“, kurio pagalba įgysite naudingų žinių, kaip koučingo pagalba galite ugdyti savo komandas. Plačiau apie kursą galite sužinoti čia.

 

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

 

Ar Tinklinės Rinkodaros verslas Jūsų jėgoms?

Paskelbė by on 10:39 am in Blog'as | 0 komentarų

Visiškai galimas dalykas, kad pradėjus Jūsų kelionę tinklinėje rinkodaroje, skaitant mano ir kitų autorių straipsnius, Jums pasirodė, kad kalbama apie kažką sudėtingo ir Jums nepasiekiamo, kad su verslo vystymo užduotimi sugebės susidoroti tik išrinktieji.

 

Sėkmė pasiekiame ne tik išrinktiesiems!

Patikėkite – tai visiškai ne taip. Tiesiog viskas, kas nauja, gana dažnai sukelia atmetimo reakcija mūsų smegenyse. Mes  taip smarkiai atpratome mokytis, kad kai kurie tampa panašiais į sudžiuvusius medžius, kurie nesugeba pakeisti net save, nekalbant apie ką nors aplink.

 

Nauja versle – kaip kiniečių kalba naujokui

Paimkime skaičiuos nuo 1 iki 10, ir pažiūrėkime, kaip jie skamba kinietiškai: YI – 1, ER- 2, SAN- 3, SI – 4, WU- 5, LIU- 6, QI- 7, BA- 8, JIU- 9, SHI – 10. Perskaitykite tai keletą kartų, na bent vieną.

 

Greičiausiai jau tariant 5 skaičių liežuvis pinasi ir galva nebesuvokia nieko.

Įsiminkite skaičius nuo 1 iki 10, nuo YI iki SH kinietiškai. Įsiminėte? Žinoma, kad ne! O kaip dėl to, atmintinai paskaičiuoti nuo 10 iki 1, po to, kai perskaitysite tai 10 kartų? Tai yra atgaline tvarka.

Juk tai tik paprastas skaičiavimas nu0 1 iki 10, juk Jūs mokate tai daryti lietuviškai, kai kas dar ir rusiškai, angliškai, vokiškai, lenkiškai.

 

Turint noro – ir kiniečių kalba taps gimtąja

Štai taip pat ir su tais dalykais versle, apie kuriuos aš kalbu. Iš pirmo žvilgsnio – tai, kaip kiniečių kalba! Tačiau faktiškai – tai panašu į skaičiavimą nuo 1 iki 10, na ir dar keletas paprastų žodžių. Ir patikėkite, su visomis šiomis technologijomis, esant norui, susidoroją ir naudoja tiek jaunas tiek ir senas. Svarbiausias žodis čia – esant norui!

 

Jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, kurie padėtų Jums kurti tokią bendruomenę savo tinklinės rinkodaros versle, pasidomėkite mūsų naujuoju kursu „MLM koučingas“, kurio pagalba įgysite naudingų žinių, kaip koučingo pagalba galite ugdyti savo komandas. Plačiau apie kursą galite sužinoti čia.

Prašau parašykite komentaruose, su kokiais sunkumais MLM versle Jūs jau susidūrėte ir kaip juos sprendėte? O jeigu tai buvo Jums vertinga, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę.