Blog’as

Straipsniai asmenybės tobulėjimo, koučingo, tinklinės rinkodaros temomis

Kodėl svarbu kurti bendruomenę

Paskelbė by on 10:14 am in Blog'as | 0 komentarų

Bendruomenė – kas tai per sąvoka, ką ji reiškia ir kodėl ji yra tokia svarbi? Labai dažnai žmonės nesusimąsto apie tai, kad jie visi yra net ne vienos bendruomenės dalimi. Mes gimstame mažiausioje iš bendruomenių šeimoje, tai mūsų tėvai, broliai, seserys. Vėliau augdami laikinai arba pastoviai būname įvairių kitų bendruomenių dalimi: darželio grupės, mokyklos klasės, studentų kolektyvo, darbo kolektyvo, įvairių būrelių, valstybės ir t.t. Vienose iš jų mes būname tik dalyviais, kitose lyderiais.

Tinklinėje rinkodaroje, bendruomenė taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį, ir sakyčiau, net gerokai svarbesnį, nei kai kuriose kitose sferose. Labai dažnai tinklinės rinkodaros verslininkai daro klaidą ir nekreipia dėmesio į šį svarbų verslo sėkmės faktorių. Kodėl gi bendruomenė tokia svarbi ir tinklinėje rinkodaroje?

Tarpusavio pagalbos sistema

Pirmiausia reikėtų panagrinėti paties žodžio bendruomenė prigimtį ir kilmę.  Žmonių bendruomenė –  tai žmonių grupė, kurią sieja emociniai ryšiai ir bendrumo jausmas („mes – jausmas“).  Organizuotos bendruomenės yra vienas pagrindinių atviros visuomenės veiksnių. Būtent todėl stipri bendruomenė – jūsų tinklinės rinkodaros kompanijoje, komandoje, suteikia pirmiausia galimybę apsupti save žmonėmis, kurie turi panašių į jūsų tikslų, vertybių ir teikti vieni kitiems emocinę bei kitokią pagalbą jų siekiant.

Tvirta bendruomenė leidžia Jums lengviau susidoroti su sunkumais ir judėti link savo tikslo.

Palanki aplinka tobulėjimui

Vienas iš pagrindinių Jūsų tikslų vystant verslą tinklinėje rinkodaroje, turėtų būti tinkamos aplinkos sukūrimas, aplinkos, kuri leistų žmonėms augti ir tobulėti, suteiktų tam reikalingų resursų ir įrankių. Tinkamai suformuota bendruomenė būtent tai ir gali padaryti.

Dažnai žmonės ateidami į tinklinės rinkodaros kompanija koncentruosi tik į pinigų uždirbimą, visiškai negalvodami apie kokį nors tobulėjimą ir bendruomenę ir būtent tai jiems dažnai pakiša koją, kadangi neturėdami tinkamų įgūdžių ir juos palaikančios aplinkos jie nepasiekia trokštamo rezultato. Jeigu pirmiausia jie turėtų tikslą tobulėti ir ugdyti save tapti bendruomenės nariais, o su laiku ir lyderiais, jų rezultatai smarkiai pasikeistų į teigiamą pusę.

Kviečiu Jus nedaryti šios klaidos ir pirmiausia keltis sau tikslą kurti bendruomenę arba tapti tokios bendruomenės dalimi, kuri leistų ne tik Jums, bet ir kitiems jos nariams būti geresniais, laimingesniais ir sėkmingesniais. To niekada nebus be tinkamai konstruojamos bendruomenės.

Jeigu Jūsų tikslas bus ne vien tik pinigų uždirbimas, bet noras būti laimingesniais didesnę gyvenimo dalį, tuomet Jūs augsite bei tobulėsite patys ir padėsite tai daryti kitiems, taip kurdami bendruomenę, kurioje dėl joje vykstančių procesų žmonės turės galimybes kurtis harmoningesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą, kuris apima ir finansinę gerovę.

Tačiau dar svarbiau būti ne tik pasyviu bendruomenės nariu, bet ir savo pavyzdžiu  rodyti kitiems jos naudą, siekti tapti geresniu įvairiose gyvenimo sferose. Todėl būnant įvairių bendruomenių dalimi, mes turime visą laiką siekti būti  išskirtinės etikos, nepriekaištingo sąžiningumo ir tvarkingumo santykiuose pavyzdžiais. Žinoma, to reikia mokytis daugeliui. Tinkamoje tinklinės rinkodaros komandos bendruomenėje Jūs, kaip tik ir galite tai daryti.

Tinklinės rinkodaros kompanijos ilgalaikė sėkmė priklauso nuo to, kokio tvirtumo bendruomenę ji sukuria, kokią vertę jos nariams sugeba duoti, kalbant ne tik apie finansinio uždarbio ar gero, kokybiško produkto naudojimo galimybes.

Man irgi prireikė laiko tam pilnai suvokti  ir dabar mano ir mano partneriu tikslas visuomet yra kurti bendruomenę, kuri taptų laimės, mokymosi, augimo, švietimo, abipusio palaikymo šaltiniu visiems, kas joje yra. Bendruomenę, kurioje Jūs galite gauti pajamas, būdami jos dalimi, o ne mokate už tai, kad būti joje.

Kai Jūs esate tokios bendruomenės dalimi ir judate į priekį, kiekvienas Jūsų teisingai daromas žingsnis, turės rezultatą, kuris sustiprins ir kitas Jūsų bendruomenes – šeimą, draugų ratą ir t.t To rezultatas bus geresnis bendrų interesų suvokimas, didesnio laiko kiekio praleidimas kartu, bendravimas, įkvėpimas ir rūpestis vienas kito gerove.

Ar tokią bendruomenę Jūs norėtumėte matyti aplink save? Aš, tikrai taip. Tuomet finansinę gerovė palaipsniui taps lydinčiu Jūsų prasmingesnio gyvenimo momentu.

Sėkmė savaime duoda mažai džiaugsmo, jeigu ją pasiekiate vieni, o jos pasiekimas kartu su kitais, duoda visiškai kitokį jausmą – naudingumo, vertės, pasitenkinimo.

Jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, kurie padėtų Jums kurti tokią bendruomenę savo tinklinės rinkodaros versle, pasidomėkite mūsų naujuoju kursu „MLM koučingas“, kurio pagalba įgysite naudingų žinių, kaip koučingo pagalba galite ugdyti savo komandas. Plačiau apie kursą galite sužinoti čia.

 

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Dvi naujos mokymų programos Jums

Paskelbė by on 8:18 am in Blog'as, Mokymai | 0 komentarų

Prieš, kurį laiką rašėme Jums apie tai, kad niekur nedingome ir rengiame Jums keletą naujų mokymų ir kursų asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros srityse. Taip pat minėjome, kad Jus pirmiausia informuosime apie jų startą, kaip mūsų projekto draugus ir prenumeratorius.

Štai ir atėjo ta akimirka, kai mes kūrėm, kūrėm ir pagaliau sukūrėm!

Ir sukūrėme 2 naujus interaktyvius mokymų kursus Jums. Šį kartą tai produktai, kurie leis Jums giliau susipažinti su kartais magiškai kai kam skambančia sąvoka „koučingas“ ir įgyti šios labai naudingos srities žinių ir įgūdžių.

Tad, ilgai nelaukdami ir pristatome Jums du mokomuosius kursu: koučingo pagrindų audio kursą bei koučingo naudojimo tinklinės rinkodaros versle kursą „MLM koučingas’

Audio programa „Įvadiniai koučingo kursai. AUDIO ĮRAŠAI. „

Tai naujas būdas išbandyti ir suprasti, kaip veikia koučingas, kur jis naudojamas ir taikomas. Visa mokymų programa pasiekiama tiesiog Jūsų kompiuteryje, išmaniajame telefone ar mp3 grotuve.

  • Ši programa yra pirmoji ir šiai dienai nėra nei vienos tokios programos Lietuvių kalba, kurią galite išklausyti tada, kai norite ir galite.
  • Ši programa „gyvai“ buvo dėstoma beveik 3-is metus ir buvo reikalinga tam, kad kuo daugiau besidominčių iš arčiau susipažintų, kas tai yra profesionalus koučingas.
  • Pabaigę šią programą, žinosite, kas yra koučingas, kaip ir kur jį taikyti, o svarbiausia – INVESTAVĘ TIK SAVO LAIKĄ IR ŠIEK TIEK PINIGŲ, ŽINOSITE AR KOUČINGAS JUMS (PA)TINKA.
  • Baigę šią programą turėsite geresnes sąlygas įsigyti kitus Baltijos koučingo centro mokymus.

Kol kas šį kursą Jūs galite įsigyti už itin mažą kainą TIK 147 Lt

>>Plačiau skaitykite čia<<

5 modulių kursas „MLM koučingas“

Jeigu Jūs vystote tinklinės rinkodaros verslą, mes žinome, kad Jūs kiekvieną dieną bendraujate su žmonėmis, kuriems stengiatės padėti įsisavinti šio verslo vystymo įgūdžius.

  • Kursas „MLM koučingas“ sukurtas specialiai tinklinės rinkodaros komandų lyderiams.
  • Mes įsitikinę, kad šio kurso pagalba Jūs galėsite padidinti lyderių skaičių savo komandose, gausite didesnius komisinius bei bonusus.
  • Jūs išmoksite naudoti efektyvias koučingo technikas savo komandos ugdymui
  • Gautas įgūdžius galėsite taip pat pritaikyti ir bendravime su kandidatais į partnerius, jų poreikių išsiaiškinimui

Jeigu tokie mokymai vyktų gyvai, individualiai dirbant su sertifikuotu koučingo specialistu ar mentoriumi, Jums tektų mokėti po 200 Lt už 1 val. 1 modulis Jums apsieitų nei daug nei mažai 600 – 1000 Lt. Taigi visų mokymų kaina būtų ne mažiau kaip 3000 Lt, jeigu dirbtumėte su vienu koučingo specialistu.

Tuo tarpu Jūs ir vėl turite puikią galimybę gauti visas šias žinias už ypač patrauklią kainą – 297 Lt

>>Plačiau skaitykite čia<<

Jeigu kažkurie iš mūsų naujų produktų Jums pasirodys verti dėmesio, neatidėliokite pirmo žingsnio ilgam, kadangi jų kaina kils ir tai įvyks gana greitai.

Linkime gero mokymosi ir naudingo tobulėjimo.

Kas yra 21-o amžiaus tinklinės rinkodaros verslas?

Paskelbė by on 11:43 am in Blog'as | 0 komentarų

Šiandien, gyvendami 21 amžiuje, mes turime suprasti, kad jeigu mes norime išgyventi tinklinės rinkodaros versle, būti konkurencingais, jeigu mes norime pasiekti savo tikslų, mums reikia naudoti tas technologijas, kurios atitinka šį laiką.

Ne internetu vieninteliu..

Beje, tai ne tiesiog technologijos, kurios susijusios su internetu, taip iš dalies susijusios – tai tiesa, tačiau tik iš dalies.

Taip pat kalba eina ne apie potencialių partnerių ar klientų paieškos technologijas, naudojant internetą, šioje srityje priviso galybė šarlatanų ir neveikiančių koncepcijų, nors kai kuriuos veiksmus aš irgi naudoju ir mano užduotis pateikti Jums ir juos taip pat.

Pilnas technologijų kompleksas

Tai technologijos ir sistemos, skirtos komunikacijai komandos viduje, verslo planavimui, internetiniam ir gyvam bendravimui, motyvacijai ir pripažinimui, lyderių ugdymui ir t.t. Pasikartosiu – tai visa tai, kas jau daroma tradiciniame versle ir kol kas tik iš dalies – tinklinės rinkodaros versluose. 

Ir tai viskas, ką mes stengiamės daryti savo versle, ir ką rekomenduojame daryti ir Jums.

Mes turime įsivaizduoti save, kaip įmonių vadovus, kurie rekrutavimo sistemų, tikslų planavimo, motyvacijos ir pripažinimo sistemų pagalba organizuojame verslininkų darbą ir galiausia perteikiame informaciją apie produktus ir galimybes aplinkiniams žmonėms.

Svarbus patarimas!

Dažniau sau užduokite šį klausimą: „Kaip padaryti taip, kad mano dėka, mano kompanija, produktai galėtų būti atpažįstamais ir populiariais? Kaip per 5-7 metus, iš lūpų į lūpas, papasakoti visiems mano miesto, apskrities, šalies gyventojams apie mūsų galimybes?“

Perteikti informaciją žmonėms

Ir jeigu Jūs tapsite tuo žmogumi, kuris galės organizuoti ir perteikti informaciją dideliam žmonių skaičiui, tai Jūs būsite labai gerai apmokamu žmogumi savo kompanijoje. Tai galima garantuoti, žinoma, jeigu Jūs pasirinkote teisingą, o ne pilką arba pseudo tinklinės rinkodaros kompaniją.

Taigi, parašykite komentaruose savo atsakymus į klausimą „Kaip Jūs galite padaryti taip, kad Jūsų dėka, Jūsų  kompanija, Jos produktai taptų atpažįstamais ir populiariais?“

Ar tai Jums buvo naudinga? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Kas Jūs: pozuotojai, mėgėjai ar profesionalai?

Paskelbė by on 7:49 pm in Blog'as | 0 komentarų

Neretai, turbūt ir Jums yra tekę  girdėti negatyvių pasakymų apie tinklinės rinkodaros verslą iš žmonių, kure girdėjo, kad kažkam nepasisekė, arba patys buvo tokiais. Šiandien, norėčiau pakalbėti apie tai, kokių trijų tipų žmones mes galime sutikti tinklinės rinkodaros industrijoje ir kaip kaip tik jų elgesys ir veiksmai formuoja nuomonę apie pačią industriją.

Taigi, visus tinklinės rinkodaros industrijos dalyvius būtų galima suskirstyti į 3 grupes: pozuotojai, mėgėjus ir profesionalus. Kuo gi jie skiriasi?

Pozuotojai

Tai žmonės, kurie ateina į tinklinę rinkodarą, tikėdamiesi gauti kažką už dyką arba beveik už dyką. Jie prisijungia prie tinklinės rinkodaros kompanijos dėl to, kad jų starto metu jiems atrodo, kad jie gali nesunkiai „užkalti“ gero pinigo, jeigu bus pakankamai greiti. Jie jau mintyse dėliojasi žmones, kuriems pasiūlius prisijungti, jie gerąją prasme pakylėtų jų verslą iki debesų. Taip pat tokie žmonės dažnai skuba prisijungti, kad tik būtų pirmi, pirmi naujoje, tik atsiradusioje kompanijoje, pirmi savo mieste, pirmi šalyje ar dar kažkur. Beje daugelis tinklinės rinkodaros verslininkų, kažkur savo karjeros pradiniame etape visi yra praėję  tai, taigi beveik visi kažkada esame buvę „pozuotojai“.  Klausimas ar būdami šioje stadijoje, žmonės pereina į kitą ar lieka joje. Ir bėda tai, kad dažnai lieka…

Nesuvokę to, kad tinklinė rinkodara ne „greito praturėjimo schema“, tokie jau po kelių nesėkmingų  mėginimų „vaizduoti uraganą“ ir greit susiburti komandą, nuleidžia rankas, nes jie išgirsta neigiamus atsakymus. Jeigu ir nenuleidžia rankų ir dar nepradeda verkšlenti ir skųsti, kad tinklinė rinkodara neveikia, kad juo apgavo, tuomet bando visokiausiais ne visuomet sąžiningais būdais vis dar atrasti savo pirmuosius partnerius – aukas, pūsdami tą pačią „uždarbio be pastangų“ miglą jiems į akis, kurią pačių akys neseniai buvo aptemdytos.

Būtent toks elgesys ir tokia skleidžiama informacija ir formuoja aplinkinių, mažai informuotų žmonių  nuomonę apie tinklinės rinkodaros verslą. Ir blogiausia, kad tokių pozuotojų tinklinėje rinkodaroje yra daugiausia lyginant su kitomis dviem grupėmis.

Mėgėjai

Dalis pozuotojų visgi sugeba pereiti į kitą etapą ir patenka į kitą žmonių grupę – mėgėjus. Tai žmonės, kurie jau suvokia, kad norint pasiekti rezultatų tinklinės rinkodaros versle, jiems būtinai mokytis ir tobulėti. Tai žmonės, kurie naudojasi kompanijos suteiktais įrankiais, dalyvauja mokymuose ir ne tik sėdi juose bet ir veda užrašus. Tai žmonės, kurie stengiasi lavinti savę ir ugdyti naujus įgūdžius, suprasdami, kad jų turi nepakankamai ir siekdami tapti trečiosios grupės atstovais – profesionalais.

Deja ne visiems mėgėjams pavyksta tapti profesionalais, dėl to, kad ne visiems pakanka vidinės motyvacijos, disciplinos, aiškaus savojo atsakymo į klausimą „Kodėl?“ žinojimo ir laiko, kurį jie skiria šiam lygiui pasiekti. Taip pat deja yra pozuotojų, kurie mėgina maskuotis kaip mėgėjai arba mano tokiais esantys, tačiau ir toliau turi iliuzijų apie greitą ir lengvą uždarbį ir todėl naudoja tas pačias neveikiančias verslo vystymo technikas ir tik blogina industrijos įvaizdį.

Profesionalai

Tai pozuotojai, tapę mėgėjais, ir vėliau tapę profesionalais. Žmonės, kurie išvysto tinklinės rinkodaros verslo įgūdžius iki tokio lygio, kad ir negyvenamoje saloje netruktų suburti naują tinklą. Žmonės, kurie vadovaujasi sąžiningumo ir atvirumo principais ir stengiasi formuoti teisingą tinklinės rinkodaros industrijos įvaizdį.

Deja jų kol kas nėra tiek daug kiek pirmosios grupės  – pozuotojų atstovų. Ir mūsų tikslas, norint, kad tinklinė rinkodara turėtų teigiamą įvaizdį, siekti, kad profesionalų atsirastų kuo daugiau. Siekti, kad pozuotojų būtų kuo mažiau. Kad didėtų žmonių informuotumas apie tinklinę rinkodarą kaip apie efektyvų, veikiantį, prasmingą būdą ne tik uždirbti pinigus, bet ir gyventi, tobulėti ir augti.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Svarbiausi tinklinės rinkodaros lyderio įgūdžiai

Paskelbė by on 7:47 pm in Blog'as | 0 komentarų

Šiandien norėčiau su Jumis pasikalbėti apie pagrindinius ir bene svarbiausi įgūdžius, kurie reikalingi tam, kad galėtumėte sukurti tvirtą, ilgalaikį ir stabilų verslą tinklinės rinkodaros industrijoje.

Pradedant vystyti savo Tinklinės rinkdaros arba MLM verslą mūsų pagrindinė ir, iš esmės, vienintelė užduotis – pristatyti informaciją apie mūsų atstovaujamos kompanijos produktus ir verslo galimybes.

 Tam, mus reikia išsiugdyti 4 būtiniausius įgūdžius:

  • Ieškoti kandidatų (potencialių klientų arba partnerių)
  • Kviesti juos į pristatymus ar susitikimus.
  • Vesti pristatymus ir susitikimus, kitaip tariant pristatinėti kompanijos produktus ir verslą.
  • Teisingai „įvesti“ naujus partnerius į verslą

Piešiame ateities verslo viziją

O dabar įsivaizduokime, kad jūs jau subūrėte komandą, kurioje yra 25 partneriai, jūs surinkote šiuos žmones, beje ne svarbu, ar tai jūsų asmeniniai partneriai ar ne, kokiame tinklo lygyje jie yra nuo jūsų.

Kiekvieną kartą, kai aš sudarau sutartį su nauju ir rimtu mano nuomone partneriu, aš stengiuosi jam perteiki šią informacija iš karto. Ypač jeigu tai yra verslininkas arba sėkmingas vadovas.

Aš stengiuosi nupiešti jam tai, kuo jam teks ateityje užsiimti. Arba bent jau, aš tai darau nepriklausomai nuo naujo partnerio profesinės patirties, bet kuriam naujam partneriui tuo metu, kai jis sukuria pirmą savo grupę iš 20-25 žmonių.

Viskas – Jūsų rankose

Taigi, štai ką aš sakau savo partneriams, tokiais atvejais: „Iš tiesų viskas priklauso nuo to, kokiam žmonių skaičiui tu, kartu su savo jau turima komanda, papasakosi apie mūsų kompaniją ir jos produktus bei verslą, koks žmonių skaičius tavo mieste ar šalyje sužinos apie tai iš tavęs ir tavo partnerių. Viskas priklauso tik nuo jūsų. Kaip gerai jūs patys įvaldysite ir kaip gerai sugebėsite perduoti šiuos įgūdžius Jūsų komandai. Viskas jūsų rankose.

Sistema ir žinios naujiems partneriams

Kaip jūs jau suprantate, patys savaime nauji partneriai jūsų komandoje, be sistemos ir žinių, negalės nieko rimto nuveikti, visas šis procesas priklauso nuo jūsų ir jūs turite jį organizuoti bei plėtoti.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Sėkmės planavimas Tinklinės rinkodaros versle

Paskelbė by on 7:46 pm in Blog'as | 0 komentarų

Visose sėkmingose reklamos ar draudimo bendrovėse, kurios pardavinėja savo paslaugas ar produktus, kas mėnesį konsultantas planuojasi tikslus ir su savo vadovais nusimato veiksmų planą einamajam periodui.

Lygiai taip pat ir mes su Jumis turime organizuoti mėnesio tikslų planavimo procesą ir sukurti paprastą ir aiškų bet kokiam naujokui veiksmų planą.

Palaikykite savo sėkmę kasmėnesinių tikslų išsikėlimu

Jeigu Jūs su savo komanda nesikeliate tikslų ir uždavinių kiekvieną mėnesį, o kažkas tai daro savo komandoje, tai jis visada „padarys“ Jus šiame versle. Suprantate, apie ką aš rašau?

Jo verslo našumas visuomet bus didesnei nei Jūsų, jis su komanda darys gerokai daugiau susitikimų su kandidatais, nei Jūs su savo neapmokytais ir nesistemiškais partneriais.

Pajamos versle visada auga palaipsniui

Taip pat labai svarbu suvokti, kad visi tie žmonės, kurie ateina pas mus, neuždirbs iš karto pinigų tokiu kiekiu, kurio jiems reikia normaliam gyvenimui ir prie kurio jie įpratę, dirbdami kitiems žmonėms.

Žinoma, yra produktai, yra galimybė uždirbti parduodant mažmeniniams klientams, tačiau mes turime suprasti, kad tai visiškai ne tie pinigai, dėl kurių ateina didžioji dalis žmonių į verslą.

Verslas  – tai ne darbas!

Ir, žinoma, bevystant verslą, jiems prireiks tam tikro laiko, kol jie pradės gauti nors tokias pajamas, kurios tenkintų jų kasdienius poreikius.

Tai verslas – tai ne darbas, tokia yra bet kokio verslo tiesa, pinigai neateina iš karto, tradiciniame versle atsiperkamumas atsiranda su metais, nekalbant jau apie pelną.

Spauskite „Like“ jeigu sutinkate su šiais teiginiais, ir  parašykite komentaruose žemiau – ar Jūs esate įdiegę kasmėnesinį savo tinklinės rinkodaros verslo planavimą? Ar Jūs siekiate sėkmės tikslingai ar chaotiškai?

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

 

4 išlikimo tinklinės rinkodaros versle taisyklės

Paskelbė by on 3:43 pm in Blog'as | 0 komentarų

Šį karta norėčiau pakalbėti su  Jumis apie tai, kas gi padeda tiek naujokams, tiek ir jau, kurį laiką bevystantiems tinklinės rinkodaros verslą išlikti versle ir nesuklupti ties tarpiniais sunkumais, o judėti link savo ilgalaikių tikslų, kuriant stabilių ir tvarų verslą.

Išskirčiau 4 svarbias taisykles, be kurių šis kelias gali būti labai ir labai sunkus. Pažvelkime į jas.

1. Laikas. 

Pamąstykime, kaip dažnas žmogus pradeda savo karjerą tinklinės rinkodaros industrijoje? Jam kažkas pasiūlo vieną ar kitą galimybę, jis pamėgina produktą ar paslaugą, kuri jam patinką ir pamąsto, kad tikrai rastų bent porą žmonių, kuriems tai būtų įdomu, o tuomet dar į galvą šauną koks nors giminaitis, kuris „tikrai puikiai pasirodytų šiame versle“, tuomet dar vienas kitas koks nors draugas ar pažįstamas, kuris turi „platų kontaktų ratą, ir tikrai būtų čia super žvaigžde“, ir žinoma tuomet toks potencialus partneris įkvėptas tokių minčių, priima sprendimą prisijungti. Tačiau ar dažnai jis paprašo jį pakvietusio asmens, prisijungdamas, išmokyti jį naujos profesijos? Taip pat, naujos profesijos, nes tinklinė rinkodara būtai tai ir yra. Žodis profesija kilęs nuo žodžio profesionalas, t.y., savo srities ekspertas. Pradėjus bet kokią naują veiklą ir norint pasiekti ženklių rezultatų, mes turime siekti tapti profesionalais. Ir nenustebkite, verslas, tame tarpe, ir tinklinė rinkodara, yra profesija.

O norint tapti profesionalu savo profesijoje, reikia laiko. Tai nėra vienos dienos ar vieno mėnesio, net greičiausiai ne vienų metų procesas. Todėl pirmoji taisyklė, kurią reikia žinoti pradedant savo kelią tinklinėje rinkodaroje ir turint tikslą kurti verslą, o ne tik būti kompanijos produktų vartotojų ar gauti šiek tiek pajamų savo vartojimo pasidengimui, yra tai, kad Jums prireiks laiko, 2-3, gal ir 5 metų, kol jūs galėsite tapti šios profesijos tikraisiais atstovais ir sukursite stabilų, ilgalaikį ir tvarų verslą.

Priimkite pirmus 3-5 metus, kaip mokymąsi verslo universitete, tik ne akademiniame, o tikrame realaus gyvenimo ir realaus verslo universitete, kuriame pirmiausia mokotės ir ugdote įgūdžius, tačiau tuo pačiu metu turite galimybe finansuotis savo mokslus iš pajamų, kurias gaunate, o kartais jau turėti ir ženklesnį pelną.

Žinoma tam, kad galėtume tinkamai laikytis pirmosios taisyklės, labai svarbi yra antroji.

2. Aiškus atsakymas į klausimą „Kodėl?“

Labai dažnai žmonės prisijungia prie tinklinės rinkodaros verslo tik dėl pinigų uždirbimo galimybės, dar blogiau, jeigu tik dėl greitos pinigų uždirbimo galimybės, ir gavę keletą pirmų neigiamų atsakymų, arba neuždirbę „išsvajotų milijonų“ per keletą mėnesių jie pasitraukia. Taip nutinka dėl to, kad jie nesuvokia tikrosios priežasties dėl ko gi jie pradėjo savo kelią tinklinės rinkodaros versle. Jeigu jūs arba jūsų partneriai nežinote aiškaus atsakymo į šį, labai svarbų klausimą „Kodėl?“ arba „Kam?“, jums bus sunku kurti tvarų, stabilų ir ilgalaikį verslą, kuris leistų viena gražią dieną jums visiškai atriboti save nuo pajamų generavimo veiklų, ir nesibaiminti dėl jų sumažėjimo. Kodėl taip nutinka?

Pirmiausia, jeigu jūs patys nežinote atsakymo į šį klausimą sau, jums bus sunku įveikti jūsų laukiančias kliūtis ir akmenis šiame kelyje. O kelias šis, nors ir veda link labai patrauklių ir malonių galimybių, pasyvių pajamų, kitokios kokybės pajamų bei gyvenimo būdo, galimybių, yra nelengvas ir siūlantis daug galimybių, bet kartu ir daug iššūkių. Nežinodami aiškaus atsakymo į šį klausimą jūs galite pritrūkti vidinės motyvacijos ir jėgų tęsti savo kelionę.

Jeigu gi jūsų partneriai nežino savo atsakymų į šį klausimą, jie lygiai taip pat dažnai klups ir nebe atsikels, o Jūs taip pat nežinodami jų atsakymų, neturėsite galimybės priminti jo jiems, kai pradinis įkvėpimas išgaruos ir bus atsitrenkia į sieną.

Taigi be aiškaus atsakymo žinojimo bus sunku laikytis ir pirmosios taisyklės, t.y. suvokti, kad tam reikia laiko ir kad pastovus ir tvarus rezultatas negimsta per naktį.

Tačiau vien tik suvokti, kad reikia laiko bei aiškiai žinoti atsakymą į klausimą „Kodėl?“ nepakanka, norint tvaraus verslo ilgalaikėje perspektyvoje, nemažiau svarbi ir trečioji taisyklė.

3. Komunikacija

Be teisingos komunikacijos sunku įsivaizduoti tvarų ir ilgalaikį verslą ir svarbu suvokti, kas gi yra ta teisinga komunikacija. Ją galima apibrėžti keturiais parametrais: su kuo? kaip dažnai? kokia kryptimi? dėl ko? Būtent šie klausimai ir atsakymai į juos apibrėžia ar jūs teisingai išnaudojate šią taisyklę.

Vystydami tinklinės rinkodaros verslą jūs komunikuojate labai dažnai, su kandidatais, su esamais partneriais, su sponsoriumi. Ir labai svarbu suvokti koks yra komunikavimo su visomis šiomis trim grupėmis dažnis ir dar svarbiausia kryptis, t.y. kas inicijuoja komunikaciją, kaip dažnai tai vyksta ir dėl ko komunikuojama. Detaliau apie tai kokiu dažnumu ir kryptimi turi vykti komunikacija mes pakalbėsime kitose mūsų rubrikos straipsniuose, tačiau šiandien norėčiau pasakyti, kad labai dažnai partneriai, ypač naujokai, o neretai ir jau turinys savo komandas, neteisingai suvokia komunikacijos kryptis, ir ypač su savo sponsoriumi. Partneris dažnai arba sėdi susigūžęs ir laukia kol jį pakvietęs asmuo domėsis jo rezultatais vos ne kas minutę, arba atvirkščiai užverčia sponsoriu visais įmanomas pagalbos šauksmais ir klausimas, net nepasistengęs įsigilinti į įrankius ir mokomąją medžiagą, kurią jam yra pateikęs tas pats sponsorius.

Komunikuoti reikia tinkamai, aiškiai ir išnaudojant esamus įrankius bei medžiagą, palengvinančius vienodą informacijos suvokimą, komunikavimą bei verslo vystymo veiksmų dublikavimą.

Laikantis pirmų trijų taisyklių bus gerokai lengviau pasinaudoti ir ketvirtąją, kuri užtikrins stabilų verslo augimą ir partnerių išlikimą jame.

4. Didieji renginiai

Jūs turite ne tik patys dalyvauti didžiuosiuose kompanijos renginiuose, bet ir planuoti savo komandos dalyvavimą ten, nesvarbu ar jūs jau turite komandą ar ne, kelkite sau didesnius tikslus. Jeigu neturite nei vieno partnerio planuokite kartu nusivežti 5 ar 10 žmonių, jeigu turite – planuokite esamus partnerius plius dar daugiau. Tokiu būdų Jūs išnaudojate didžiuosius renginius ne tik sužinoti kompanijos naujienoms ar pasikelti savo bei partnerių motyvacijai, bet naudojate juos, kaip  tam tikrais tarpiniais kertiniais taškais, žyminčiais jūsų verslo vystymąsi.

Jūs ir jūsų verslas auga tarp renginių, nes jeigu jūs kelete sau tikslą renginyje turėti didesnį kiekį žmonių, nei turite dabar partnerių jūs veiksite tam, kad tai pasiekti. Geriausias būdas įtvirtinti tokį savo pasiryžimą – iš anksto nusipirkti bilietų į tą renginį ir ne tik sau, bet ir tiems planuojamiems žmonėms kurių dar neturite. Tokiu būdu jūs ne tik labiau motyvuosite save jų ieškoti, tačiau ir tikrai turėsite motyvacijos patys išlikti versle ilgiau, net ir susidūrę su sunkumais, nes jau būsite susiplanavę kelionę, o retas, kuris nori atsisakyti jau suplanuotų kelionių, ypač, jeigu tai kelionė į kitą šalį. Taikydami tokią kultūrą ir savo komandoje, jūs padėsite savo partneriams taip pat turėti papildomų motivų tęsti verslą bei auginti jį.

Todėl Jūs turite tapti geriausias didžiųjų renginių reklamuotojais.

Šios keturios taisyklės atrodo paprastos kai jas išgirstame, tačiau gerokai sudėtingiau įgyvendinamos praktikoje. Pabaigai pateiksiu Jums keletą užduočių, kurios kiek pagelbės laikantis šių taisyklių.

Užduotys Jums

1. Nusimatykite 2-3 metų laikotarpį nuo šios dienos, nesvarbu ar dar neturite jokio rezultato ar jau turite bent kažkokį, laiką, kurį, kad ir kas be nutiktų jūs veiksite, ir laikysite jį daugiausia mokymosi, o ne pinigų uždirbimo laiku. Užsirašykite šią datą sau saugioje vietoje, kur visada galėtumėte ją prisiminti. Taip pat užsirašykite ir kitus skaičius: kiek laiko per savaitę jūs esate pasirengę skirti šiam verslui-mokymuisi? Kokio lygio stabilių pajamų norėtumėte pasibaigus šiam laikotarpiui. Kas kartą kai jausitės netenkantys jėgų, pasižiūrėkite į juos į įsivertinkite ar tikrai jau prabėgo numatytas laikas, ar tikrai skyrėte tiek laiko kiek planavote.

2. Paimkite baltą lapą ir jo viršuje užsirašykite klausimą „Kodėl aš pradėjau verslą su … kompanija?“ parašę atsakymą užlenkite pirmąjį klausimą ir parašykite antrąjį klausimą pirmajam atsakymui „Kodėl man reikia ….?“. Pavyzdžiui, jeigu jūsų pirmasis atsakymas bus „Todėl kad noriu uždirbti pinigu“, atrasi klausimas turėtų būti „Kodėl man reikia pinigų?“ ir taip tęskite tol, kol nebežinosite ką atsakyti. Paskutinysis atsakymas ir bus jūsų tikrasis atsakas į klausimą „Kodėl?“, bent jau tam laikui. Pakartokite pratimą po keleto mėnesių, nes atsakymas gali kisti.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

 

Taikaus kario pamokos. Būkite čia ir dabar

Paskelbė by on 3:57 pm in Blog'as | 0 komentarų

Jau pasidalinau su Jumis ne viena pamoka, kurias galima įžvelgti nuostabiame filme „Taikus karys“ ir šiandien norėčiau pakalbėti  apie viena svarbiausių iš jų, kurią pavadinau „Būkite čia ir dabar“.

Nes būdami čia ir dabar, mes galime teisingai ir efektyviai atlikti veiksmus, kuriuo aprašomi kitose pamokose – neužteršti proto nereikalingomis šiukšlėmis, mąstydami apie praeities nesėkmes, arba baimindamiesi jų ateityje; judėti procese link tikslo, nesustodami prieš kliūtis; pastebėti viską, kas vyksta aplink bei būti veiksmo dalimi.

Lygiai taip pat ir tinklinės rinkodaros versle, mes neturime užstrigti galvodami apie tai, kas buvo vakar – „vakar nepavyko, nes žmogus, kurį kviečiau susipažinti su mano verslu, atsisakė, todėl ir šiandien greičiausiai nepavyks“. Tai jau įvyko ir Jūs to nepakeisite!

Taip pat nėra jokios prasmės tik svajoti apie ateitį nieko nedarant. Jeigu Jūs tik sėdėsite ir svajosite, „kaip būtų šaunu uždirbti po 1000 ar daugiau Eurų per savaitę iš savo tinklinės rinkodaros verslo“,  bet nieko dėl to nedarysite. O dar blogiau, jeigu tik svajosite apie tai kas buvo kažkada, o dabar nebeturite to „kaip būtų gerai, kad verslas duotų tokias pajamas, kaip prieš metus ar du, bet deja dabar to nėra..“, nes jeigu jūs tik kvaršinsite galva tokiomis mintimis ir nieko nedarysite, niekas nepasikeis!

Jūs turite būti čia ir dabar bei veikti, remdamiesi praeities patirtimi ir klaidomis, dėl rezultato ateityje.

Būtent tai leis Jums efektyviai atlikti veiksmus, kurie leistų Jums pasiekti didesnių rezultatų tiek versle, tiek ir gyvenime bendrai.

O tam, kad tai galėtumėte taikyti pastoviai, keletas rekomendacijų Jums:

1. Priimkite sprendimą kiekvieną dieną perskaityti bent po keliasdešimt puslapių knygos arba paklausyti min. 30 min. audio įrašo, kurie ko nors Jus išmokytų.

2. Bent kartą per savaitę pasižiūrėkite pamokantį, motyvuojanti filmą, stenkitės iš jo gauti kuo daugiau įžvalgų sau.

3. Aptarkite tai ką sužinojote ar išmokote su savo komandos partneriais, draugais.

4. Nusistatykite kasdienius veiksmus, kurie leistų Jums ne tik siekti verslo rezultatų, bet tobulinti įgūdžius ir net tik verslo vystymo, bet ir kitų sferų.

5. Fiksuokite savo veiksmų rezultatus. Tai kas išmatuojama, gali būti pagerinta.

Užduotis Jums

Būkite čia ir dabar, pasinaudokite duotomis rekomendacijomis ir nemėginkite, o darykite. Pasinaudokite jomis 90 dienų ir pamatysite, kaip tai pakeis Jūsų verslą bei asmenybę.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Taikaus kario pamokos. Laimė – tai procesas, o ne rezultatas

Paskelbė by on 8:58 pm in Blog'as | 0 komentarų

Ir toliau dalinuosi su Jumis įžvalgomis ir pamokomis, kurios pateikiamos vienoje iš geriausių mano matytų motivacinių kino juostų „Taikus karys“ („Peaceful warrior“), pasakojančių apie jauno gimnasto kelią. Kelią, iš kurio kiekvienas iš mūsų galėtu gauti daug pamokančių dalykų. Jų filme labai daug, aš išskyriau keletą, kurie man įsiminė labiausiai, ir iš kuriuos būtų galima tiesiogiai taikyti tiek gyvenime, tiek ir versle, ypač tinklinės rinkodaros. Beje, kas neesate matę šio nuostabaus filmo rekomenduojų, būtinai pasižiūrėkite. Štai keletas ištraukų iš jo

Dažnai žmonės tikisi pasiekę kažkokį galutinė tikslą sulaukti laimės ir tai viena didžiausių jų klaidų. Nes ne galutinis tikslas turi teikti laimės jausmą, o pats procesas. Jeigu mes suvokiame laimę, kaip procesą, o ne galutinį rezultatą, tai mes niekuomet nebijosime sunkumų šiame kelyje, nes jis teiks mums džiaugsmo. Mes suvoksime, kad eidami pasirinktu keliu jau esame laimingi, nes mes tobulėjame, įgyjame naujos patirties.

Lygiai taip pat ir vystydami tinklinės rinkodaros verslą, mes turime mėgautis pačiu procesu, o negalvoti tik apie galutinį tikslą „wow, kaip bus gera, kai pagaliau įgysiu savo pirmus partnerius“, „o, kaip bus fantastiška, kai uždirbsiu pirmą rimtą čekį“ ir pan. Mes turime daryti veiksmą dėl paties veiksmo ir mėgauti procesu ir rezultatas nevers laukti.

Niekada nežinote kas bus kelio gale

Eidami keliu link tikslo, Jūs niekada negalite 100%žinoti ką rasite jo pabaigoje, kaip jausitės pasiekę galutinį rezultatą. O gal Jūs jausite tuštumą aplink save, kai jį pasieksite? Būtent pats procesas pripildo mūsų gyvenimą prasme. Tinklinės rinkodaros versle, vienas iš tokių procesų yra savęs tobulinimas, savo įgūdžių lavinimas, pagalba kitiems žmonėms. Būtent tai turėtų būti procesas, kuris teiktų laimę, o pinigai ir pajamos, jau yra šalutinis to proceso rezultatas, kuris atsiranda dėl Jūsų aktyvaus dalyvavimo pačiame procese.

Tikslai – tik tarpinės stotelės

Tikslai, kuriuo sau keliate yra tik tarytum tarpinės stotelės Jūsų begaliniame kelyje. Vos tik pasiekus viena tikslą, automatiškai atsiras kitas, ne jeigu to nebus, Jūs pasijusite aklavietėje.

Įsivaizduokite ką nors ką mėgstate daryti tiesiog dėl paties proceso. Pavyzdžiui, maisto ruošimas ar valgymas, juk, kai norite pasimėgauti pačiu procesu negalvojate apie sunkumus, kurie gali kartais gali kilti (daug ingridientų mėgiamo patiekalo ruošimui, nelabai pavykęs patiekalas ar pan.). Jūs vis tiek mėgaujatės procesu, net jeigu ir galutinis rezultas nebūna idealus, Jūs vis tiek jaučiate pasitenkinimą nuo kelio, kuriuo ėjote, nes gavote daug teigiamų emocijų ir kitą kartą jau rezulatas bus geresniu.

Užduotis Jums

Pamėginkite pasimėgauti pačiu procesu, negalvodami apie tai ar gerai ar blogai pavyks atlikti pačius veiksmus. Tiesiog susiliekite su jais ir mėgaukitės. Pamėginkite atlikti potencialaus partnerio pakvietimą į Jūsų verslo pristatymą taip tarytum kviestumėte gerą draugą išgerti kavos ar arbatos (tik nesupraskite tiesiogiai, jeigu kvieskite kavos, tai ir gerkite kavą, o ne siūlykite verslo, o jeigu kviesite verslui, tai tiesiog patį pakvietimo procesą darykite, taip pat natūraliai, kaip kviesdami kavai).

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Taikaus kario pamokos. Sunkumai laikini – svajonės amžinos

Paskelbė by on 8:08 pm in Blog'as | 0 komentarų

Kiekvieno mūsų kelyje yra įvairių sunkumų – sveikatos problemų, emocinės būklės, finansinių. Visi jie yra, kaip išbandymai, kiek stiprios yra mūsų svajonės link kurių einame. Filmas „Taikus karys“ ir šį karta gali pateikti mums gerą pamoką šią tema. Tokių pamokų filme labai daug, aš išskyriau keletą, kurie man įsiminė labiausiai, ir iš kuriuos būtų galima tiesiogiai taikyti tiek gyvenime, tiek ir versle, ypač tinklinės rinkodaros. Beje, kas neesate matę šio nuostabaus filmo rekomenduoju, būtinai pasižiūrėkite. Štai keletas ištraukų iš jo:

Sutartis su pačiais savimi

Praeitą savaitę, pagautas energijos antplūdžio nemažai rašiau apie tai, kad jeigu mes turime tikrai aiškią viziją, kur mes norime būti ir dėl ko mes norime būti ten, turime svajonę, kuri mums įkvepia veiksmams, mes turėtume kiekvieną dieną tarytum iš naujo pasirašyti sutartį patys su savimi, kad mes tęsime veiksmus, kuriuos pradėjome. Kad ir kaip bebūtų sunku mes turime tęsti veiksmus, kuriuos pradėjome, jeigu norime pasiekti trokštamą rezultatą.

Aplink mus visuomet yra keleto rūšių sunkumų ir neišspręstų klausimų (nemėgstu vartoti žodžio problema, nes tai jau pasąmoningai mums glumina ir stabdo nuo veiksmo), tai: sunkumai, kurių sprendimą mes galime įtakoti ir tokie, kurių negalime. Ir  būtent antro tipo yra apie 90% visų sunkumų, kurie išsisprendžia nepriklausomai nuo to ar mes specialiai koncentruojamės į jas ir kvaršiname galvas dėl jų ar tiesiog darome tai ką darėme iki joms atsirandant. Tuomet ir atrodytų visiškai neįveikiami iš pirmo žvilgsnio sunkumai, tampa įveikiamais.

Tai puikiai iliustruota šiame  nuostabiame filme „Taikus karys“, kuris paremtas tikrais faktais iš JAV gimnasto Dan Millmano gyvenimo. Tai puikiausias pavyzdys to, ką gali padaryti žmogus, jeigu nesustoja prieš sunkumus, o tęsia kelią link savo svajonės.

Prašykite ne mažiau sunkumų, o daugiau įgūdžių

Labai dažnai gyvenime ir mūsų versle žmonės, ypač naujokai, susidūrę su sunkumais pradeda galvoti, kodėl būtent jiems tiek daug jų tenka. Kodėl štai antai kitas komandos partneris atrodytų be jokio vargo įgyja naujų partnerių, ir viskas jam eina lyg sviestu patepta. Ir vietoj to, kad užduoti sau klausimą, o kokių įgūdžių turi jis, kurių aš neturiu, ir kaip man juos įgyti, jie galvoja apie mažiau sunkumų.

„Prašykite ne mažiau sunkumų, o daugiau įgūdžių. Prašykite ne mažiau iššūkių, o daugiau sumanumo“, būtent taip pasakė Jim’as Rohn’as, puikiai nurodęs kryptį, kuria turite judėti, jeigu norite iš tiesų pasiekti savo svajones, kurios visuomet yra didesnė ir stipresnės už bet kokius sunkumus. Aišku, jeigu apie jas patys prisimenate ir žinote, kodėl norite eit link jų.

Jeigu jūs nebijote sunkumų, o darote reikalingus veiksmus ir negalvojate apie tai, o kas bus jeigu nepavyks, tai su laiku jus tai pradedate daryti vis geriau ir geriau, išnaudodami patirtį, kurią gaunate ir koreguodami savo veiksmus.

Jeigu mes darome kažką ir esame pasirengę gauti atgalinį ryšį, kuris padėtų mums pakoreguoti veiksmą, mes visuomet galime jį pagerinti. Pavyzdžiui, potencialaus partnerio pakvietimą į prezentaciją, bendravimą po prezentacijos, jeigu mes galime įvertinti šiuos savo veiksmus ir priimti atgalinį ryšį, mes galime šiuos įgūdžius pagerinti. Kaip sako vienas iš stipriausių tinklinės rinkodaros verslininkų Randy Schoederis: „Tai, kas išmatuojama, gali būti pagerinta“.

Užduotis Jums.

Veskite savo verslo veiksmų statistika, pavyzdžiui, kiek pakvietimų buvo padaryta per dieną, kiek prezentacijų, kiek iš jų tapo partneriais. Jeigu jūs tai fiksuojate, galite stebėti tendencijas, koreguoti savo veiksmus. Jeigu jūs tęsiate tą procesą, nesustodami prieš pirmus sunkumus, jūsų įgūdžiai tobulėja ir sunkumai įveikiami.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę.