Kas Jūs: pozuotojai, mėgėjai ar profesionalai?

By on Geg 16, 2014 in Blog'as | 0 komentarų

Neretai, turbūt ir Jums yra tekę  girdėti negatyvių pasakymų apie tinklinės rinkodaros verslą iš žmonių, kure girdėjo, kad kažkam nepasisekė, arba patys buvo tokiais. Šiandien, norėčiau pakalbėti apie tai, kokių trijų tipų žmones mes galime sutikti tinklinės rinkodaros industrijoje ir kaip kaip tik jų elgesys ir veiksmai formuoja nuomonę apie pačią industriją.

Taigi, visus tinklinės rinkodaros industrijos dalyvius būtų galima suskirstyti į 3 grupes: pozuotojai, mėgėjus ir profesionalus. Kuo gi jie skiriasi?

Pozuotojai

Tai žmonės, kurie ateina į tinklinę rinkodarą, tikėdamiesi gauti kažką už dyką arba beveik už dyką. Jie prisijungia prie tinklinės rinkodaros kompanijos dėl to, kad jų starto metu jiems atrodo, kad jie gali nesunkiai „užkalti“ gero pinigo, jeigu bus pakankamai greiti. Jie jau mintyse dėliojasi žmones, kuriems pasiūlius prisijungti, jie gerąją prasme pakylėtų jų verslą iki debesų. Taip pat tokie žmonės dažnai skuba prisijungti, kad tik būtų pirmi, pirmi naujoje, tik atsiradusioje kompanijoje, pirmi savo mieste, pirmi šalyje ar dar kažkur. Beje daugelis tinklinės rinkodaros verslininkų, kažkur savo karjeros pradiniame etape visi yra praėję  tai, taigi beveik visi kažkada esame buvę „pozuotojai“.  Klausimas ar būdami šioje stadijoje, žmonės pereina į kitą ar lieka joje. Ir bėda tai, kad dažnai lieka…

Nesuvokę to, kad tinklinė rinkodara ne „greito praturėjimo schema“, tokie jau po kelių nesėkmingų  mėginimų „vaizduoti uraganą“ ir greit susiburti komandą, nuleidžia rankas, nes jie išgirsta neigiamus atsakymus. Jeigu ir nenuleidžia rankų ir dar nepradeda verkšlenti ir skųsti, kad tinklinė rinkodara neveikia, kad juo apgavo, tuomet bando visokiausiais ne visuomet sąžiningais būdais vis dar atrasti savo pirmuosius partnerius – aukas, pūsdami tą pačią „uždarbio be pastangų“ miglą jiems į akis, kurią pačių akys neseniai buvo aptemdytos.

Būtent toks elgesys ir tokia skleidžiama informacija ir formuoja aplinkinių, mažai informuotų žmonių  nuomonę apie tinklinės rinkodaros verslą. Ir blogiausia, kad tokių pozuotojų tinklinėje rinkodaroje yra daugiausia lyginant su kitomis dviem grupėmis.

Mėgėjai

Dalis pozuotojų visgi sugeba pereiti į kitą etapą ir patenka į kitą žmonių grupę – mėgėjus. Tai žmonės, kurie jau suvokia, kad norint pasiekti rezultatų tinklinės rinkodaros versle, jiems būtinai mokytis ir tobulėti. Tai žmonės, kurie naudojasi kompanijos suteiktais įrankiais, dalyvauja mokymuose ir ne tik sėdi juose bet ir veda užrašus. Tai žmonės, kurie stengiasi lavinti savę ir ugdyti naujus įgūdžius, suprasdami, kad jų turi nepakankamai ir siekdami tapti trečiosios grupės atstovais – profesionalais.

Deja ne visiems mėgėjams pavyksta tapti profesionalais, dėl to, kad ne visiems pakanka vidinės motyvacijos, disciplinos, aiškaus savojo atsakymo į klausimą „Kodėl?“ žinojimo ir laiko, kurį jie skiria šiam lygiui pasiekti. Taip pat deja yra pozuotojų, kurie mėgina maskuotis kaip mėgėjai arba mano tokiais esantys, tačiau ir toliau turi iliuzijų apie greitą ir lengvą uždarbį ir todėl naudoja tas pačias neveikiančias verslo vystymo technikas ir tik blogina industrijos įvaizdį.

Profesionalai

Tai pozuotojai, tapę mėgėjais, ir vėliau tapę profesionalais. Žmonės, kurie išvysto tinklinės rinkodaros verslo įgūdžius iki tokio lygio, kad ir negyvenamoje saloje netruktų suburti naują tinklą. Žmonės, kurie vadovaujasi sąžiningumo ir atvirumo principais ir stengiasi formuoti teisingą tinklinės rinkodaros industrijos įvaizdį.

Deja jų kol kas nėra tiek daug kiek pirmosios grupės  – pozuotojų atstovų. Ir mūsų tikslas, norint, kad tinklinė rinkodara turėtų teigiamą įvaizdį, siekti, kad profesionalų atsirastų kuo daugiau. Siekti, kad pozuotojų būtų kuo mažiau. Kad didėtų žmonių informuotumas apie tinklinę rinkodarą kaip apie efektyvų, veikiantį, prasmingą būdą ne tik uždirbti pinigus, bet ir gyventi, tobulėti ir augti.

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *