Kas yra 21-o amžiaus tinklinės rinkodaros verslas?

By on Geg 19, 2014 in Blog'as | 0 komentarų

Šiandien, gyvendami 21 amžiuje, mes turime suprasti, kad jeigu mes norime išgyventi tinklinės rinkodaros versle, būti konkurencingais, jeigu mes norime pasiekti savo tikslų, mums reikia naudoti tas technologijas, kurios atitinka šį laiką.

Ne internetu vieninteliu..

Beje, tai ne tiesiog technologijos, kurios susijusios su internetu, taip iš dalies susijusios – tai tiesa, tačiau tik iš dalies.

Taip pat kalba eina ne apie potencialių partnerių ar klientų paieškos technologijas, naudojant internetą, šioje srityje priviso galybė šarlatanų ir neveikiančių koncepcijų, nors kai kuriuos veiksmus aš irgi naudoju ir mano užduotis pateikti Jums ir juos taip pat.

Pilnas technologijų kompleksas

Tai technologijos ir sistemos, skirtos komunikacijai komandos viduje, verslo planavimui, internetiniam ir gyvam bendravimui, motyvacijai ir pripažinimui, lyderių ugdymui ir t.t. Pasikartosiu – tai visa tai, kas jau daroma tradiciniame versle ir kol kas tik iš dalies – tinklinės rinkodaros versluose. 

Ir tai viskas, ką mes stengiamės daryti savo versle, ir ką rekomenduojame daryti ir Jums.

Mes turime įsivaizduoti save, kaip įmonių vadovus, kurie rekrutavimo sistemų, tikslų planavimo, motyvacijos ir pripažinimo sistemų pagalba organizuojame verslininkų darbą ir galiausia perteikiame informaciją apie produktus ir galimybes aplinkiniams žmonėms.

Svarbus patarimas!

Dažniau sau užduokite šį klausimą: „Kaip padaryti taip, kad mano dėka, mano kompanija, produktai galėtų būti atpažįstamais ir populiariais? Kaip per 5-7 metus, iš lūpų į lūpas, papasakoti visiems mano miesto, apskrities, šalies gyventojams apie mūsų galimybes?“

Perteikti informaciją žmonėms

Ir jeigu Jūs tapsite tuo žmogumi, kuris galės organizuoti ir perteikti informaciją dideliam žmonių skaičiui, tai Jūs būsite labai gerai apmokamu žmogumi savo kompanijoje. Tai galima garantuoti, žinoma, jeigu Jūs pasirinkote teisingą, o ne pilką arba pseudo tinklinės rinkodaros kompaniją.

Taigi, parašykite komentaruose savo atsakymus į klausimą „Kaip Jūs galite padaryti taip, kad Jūsų dėka, Jūsų  kompanija, Jos produktai taptų atpažįstamais ir populiariais?“

Ar tai Jums buvo naudinga? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *