Kodėl svarbu kurti bendruomenę

By on Geg 26, 2014 in Blog'as | 0 komentarų

Bendruomenė – kas tai per sąvoka, ką ji reiškia ir kodėl ji yra tokia svarbi? Labai dažnai žmonės nesusimąsto apie tai, kad jie visi yra net ne vienos bendruomenės dalimi. Mes gimstame mažiausioje iš bendruomenių šeimoje, tai mūsų tėvai, broliai, seserys. Vėliau augdami laikinai arba pastoviai būname įvairių kitų bendruomenių dalimi: darželio grupės, mokyklos klasės, studentų kolektyvo, darbo kolektyvo, įvairių būrelių, valstybės ir t.t. Vienose iš jų mes būname tik dalyviais, kitose lyderiais.

Tinklinėje rinkodaroje, bendruomenė taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį, ir sakyčiau, net gerokai svarbesnį, nei kai kuriose kitose sferose. Labai dažnai tinklinės rinkodaros verslininkai daro klaidą ir nekreipia dėmesio į šį svarbų verslo sėkmės faktorių. Kodėl gi bendruomenė tokia svarbi ir tinklinėje rinkodaroje?

Tarpusavio pagalbos sistema

Pirmiausia reikėtų panagrinėti paties žodžio bendruomenė prigimtį ir kilmę.  Žmonių bendruomenė –  tai žmonių grupė, kurią sieja emociniai ryšiai ir bendrumo jausmas („mes – jausmas“).  Organizuotos bendruomenės yra vienas pagrindinių atviros visuomenės veiksnių. Būtent todėl stipri bendruomenė – jūsų tinklinės rinkodaros kompanijoje, komandoje, suteikia pirmiausia galimybę apsupti save žmonėmis, kurie turi panašių į jūsų tikslų, vertybių ir teikti vieni kitiems emocinę bei kitokią pagalbą jų siekiant.

Tvirta bendruomenė leidžia Jums lengviau susidoroti su sunkumais ir judėti link savo tikslo.

Palanki aplinka tobulėjimui

Vienas iš pagrindinių Jūsų tikslų vystant verslą tinklinėje rinkodaroje, turėtų būti tinkamos aplinkos sukūrimas, aplinkos, kuri leistų žmonėms augti ir tobulėti, suteiktų tam reikalingų resursų ir įrankių. Tinkamai suformuota bendruomenė būtent tai ir gali padaryti.

Dažnai žmonės ateidami į tinklinės rinkodaros kompanija koncentruosi tik į pinigų uždirbimą, visiškai negalvodami apie kokį nors tobulėjimą ir bendruomenę ir būtent tai jiems dažnai pakiša koją, kadangi neturėdami tinkamų įgūdžių ir juos palaikančios aplinkos jie nepasiekia trokštamo rezultato. Jeigu pirmiausia jie turėtų tikslą tobulėti ir ugdyti save tapti bendruomenės nariais, o su laiku ir lyderiais, jų rezultatai smarkiai pasikeistų į teigiamą pusę.

Kviečiu Jus nedaryti šios klaidos ir pirmiausia keltis sau tikslą kurti bendruomenę arba tapti tokios bendruomenės dalimi, kuri leistų ne tik Jums, bet ir kitiems jos nariams būti geresniais, laimingesniais ir sėkmingesniais. To niekada nebus be tinkamai konstruojamos bendruomenės.

Jeigu Jūsų tikslas bus ne vien tik pinigų uždirbimas, bet noras būti laimingesniais didesnę gyvenimo dalį, tuomet Jūs augsite bei tobulėsite patys ir padėsite tai daryti kitiems, taip kurdami bendruomenę, kurioje dėl joje vykstančių procesų žmonės turės galimybes kurtis harmoningesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą, kuris apima ir finansinę gerovę.

Tačiau dar svarbiau būti ne tik pasyviu bendruomenės nariu, bet ir savo pavyzdžiu  rodyti kitiems jos naudą, siekti tapti geresniu įvairiose gyvenimo sferose. Todėl būnant įvairių bendruomenių dalimi, mes turime visą laiką siekti būti  išskirtinės etikos, nepriekaištingo sąžiningumo ir tvarkingumo santykiuose pavyzdžiais. Žinoma, to reikia mokytis daugeliui. Tinkamoje tinklinės rinkodaros komandos bendruomenėje Jūs, kaip tik ir galite tai daryti.

Tinklinės rinkodaros kompanijos ilgalaikė sėkmė priklauso nuo to, kokio tvirtumo bendruomenę ji sukuria, kokią vertę jos nariams sugeba duoti, kalbant ne tik apie finansinio uždarbio ar gero, kokybiško produkto naudojimo galimybes.

Man irgi prireikė laiko tam pilnai suvokti  ir dabar mano ir mano partneriu tikslas visuomet yra kurti bendruomenę, kuri taptų laimės, mokymosi, augimo, švietimo, abipusio palaikymo šaltiniu visiems, kas joje yra. Bendruomenę, kurioje Jūs galite gauti pajamas, būdami jos dalimi, o ne mokate už tai, kad būti joje.

Kai Jūs esate tokios bendruomenės dalimi ir judate į priekį, kiekvienas Jūsų teisingai daromas žingsnis, turės rezultatą, kuris sustiprins ir kitas Jūsų bendruomenes – šeimą, draugų ratą ir t.t To rezultatas bus geresnis bendrų interesų suvokimas, didesnio laiko kiekio praleidimas kartu, bendravimas, įkvėpimas ir rūpestis vienas kito gerove.

Ar tokią bendruomenę Jūs norėtumėte matyti aplink save? Aš, tikrai taip. Tuomet finansinę gerovė palaipsniui taps lydinčiu Jūsų prasmingesnio gyvenimo momentu.

Sėkmė savaime duoda mažai džiaugsmo, jeigu ją pasiekiate vieni, o jos pasiekimas kartu su kitais, duoda visiškai kitokį jausmą – naudingumo, vertės, pasitenkinimo.

Jeigu norite labiau pagilinti savo įgūdžius, kurie padėtų Jums kurti tokią bendruomenę savo tinklinės rinkodaros versle, pasidomėkite mūsų naujuoju kursu „MLM koučingas“, kurio pagalba įgysite naudingų žinių, kaip koučingo pagalba galite ugdyti savo komandas. Plačiau apie kursą galite sužinoti čia.

 

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *