Sėkmės planavimas Tinklinės rinkodaros versle

By on Geg 14, 2014 in Blog'as | 0 komentarų

Visose sėkmingose reklamos ar draudimo bendrovėse, kurios pardavinėja savo paslaugas ar produktus, kas mėnesį konsultantas planuojasi tikslus ir su savo vadovais nusimato veiksmų planą einamajam periodui.

Lygiai taip pat ir mes su Jumis turime organizuoti mėnesio tikslų planavimo procesą ir sukurti paprastą ir aiškų bet kokiam naujokui veiksmų planą.

Palaikykite savo sėkmę kasmėnesinių tikslų išsikėlimu

Jeigu Jūs su savo komanda nesikeliate tikslų ir uždavinių kiekvieną mėnesį, o kažkas tai daro savo komandoje, tai jis visada „padarys“ Jus šiame versle. Suprantate, apie ką aš rašau?

Jo verslo našumas visuomet bus didesnei nei Jūsų, jis su komanda darys gerokai daugiau susitikimų su kandidatais, nei Jūs su savo neapmokytais ir nesistemiškais partneriais.

Pajamos versle visada auga palaipsniui

Taip pat labai svarbu suvokti, kad visi tie žmonės, kurie ateina pas mus, neuždirbs iš karto pinigų tokiu kiekiu, kurio jiems reikia normaliam gyvenimui ir prie kurio jie įpratę, dirbdami kitiems žmonėms.

Žinoma, yra produktai, yra galimybė uždirbti parduodant mažmeniniams klientams, tačiau mes turime suprasti, kad tai visiškai ne tie pinigai, dėl kurių ateina didžioji dalis žmonių į verslą.

Verslas  – tai ne darbas!

Ir, žinoma, bevystant verslą, jiems prireiks tam tikro laiko, kol jie pradės gauti nors tokias pajamas, kurios tenkintų jų kasdienius poreikius.

Tai verslas – tai ne darbas, tokia yra bet kokio verslo tiesa, pinigai neateina iš karto, tradiciniame versle atsiperkamumas atsiranda su metais, nekalbant jau apie pelną.

Spauskite „Like“ jeigu sutinkate su šiais teiginiais, ir  parašykite komentaruose žemiau – ar Jūs esate įdiegę kasmėnesinį savo tinklinės rinkodaros verslo planavimą? Ar Jūs siekiate sėkmės tikslingai ar chaotiškai?

Ar tai padėjo Jums? Jeigu taip, būčiau dėkingas, jeigu Jūs pakomentuotumėte straipsnį ir pasidalintumėte juo su kitais Facebook.

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

 

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *