Testas sėkmingumui Tinklinėje rinkodaroje

By on Spa 11, 2014 in Blog'as | 0 komentarų

TestasNorėčiau pasiūlyti Jums atlikti nedidelį testą.

1. Pabaikite sakinį. Tik pagalvokite kokias vertybes Jūs galite įgyti gyvenime tinklinės rinkodaros pagalba, jeigu…

A. Ką nors darysite.

B. Ką nors darysite kiekvieną dieną.

C. Darysite viską, ką būtina daryti.

D. Kasdien darysite viską, ką būtina daryti tam, kad pasiekti rezultatą.

Pasirinkimas priklauso Jums!

Kaip Jūs galvojate, koks šio sakinio pabaigos variantas teisingesnis, norint pasiekti sėkmę tinklinėje rinkodaroje?

Akivaizdu,kad tai variantas „D“ greičiausia pasakysite Jūs! Ir tai teisinga. Štai tik ar Jūs darote tai, kas Jums buvo akivaizdu iš pirmo žvilgsnio?

Slegianti realybė teigia…

Galima su dideliu tikrumu pasakyti, tegul ir dėka apytikslių skaičių, kad:

80% žmonių tinklinėje rinkodaroje, kai ką daro tam, kad pasiekti sėkmę, tačiau daro tai nepakankamai ilgai, o tuomet meta.

10% žmonių tinklinėje rinkodaroje, kai ką daro, tačiau ne tai, kas reikalinga ir ne ta apimtimi arba gal būt ir ta, tačiau visi daro ne tai.

7% žmonių tinklinėje rinkodaroje, daro tai, ko reikia tam, kad pasiekti sėkmę, tačiau nepastoviai ir nepakankama apimtimi.

3% žmonių tinklinėje rinkodaroje, daro tai, ką reikia daryti, tiek kiek būtina tai daryti, tai yra iki rezultato pasiekimo.

Kokiam procentui priklausote Jūs?

Kokiai kategorijai iš tiesų Jūs galite save priskirti? Būkite labai atviri bent jau patys su savimi.

Aukščiau pateikta statistika yra gana sąlyginė – tai faktas, tačiau faktu lieka ir tai, kad ji veikia visose gyvenimo sferose.

Nesvarbu ar mes kalbame apie sportą, mokslą, meną, mokėjimą būti sveiku arba apie verslą, dauguma visada daro tik tai, ką jie pasiruošę daryti, o ne tai, ką reikia daryti tam, kad pasiekti sėkmę!

P.S. Jeigu sutinkate su šiomis mintimis, pasidalinkite straipsniu su kitais.

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *