Visatos traukos dėsnis tinklinės rinkodaros verslininko „tarnyboje“

By on Spa 10, 2014 in Blog'as | 0 komentarų

Visatos traukos dėsnisMano geras draugas, tinklinės rinkodaros verslininkas parašė įdomu straipsnį apie tai, kas reikalinga rezultatui versle pasiekti, manau, kad jis naudingas daugeliui žmonių, kurie jau vysto arba tik pradeda vystyti verslą šioje industrijoje. Todėl dalinuosi jo mintimis papildytomis ir mano nuomone.

Bendram rezultatui, visatai, gyvenimui vienodai ką Jūs sugebate šiandien ar ką Jūs pasiruošę padaryti. Jiems visiškai vienodai: ar turite Jūs pinigų, žinių, patirties, motyvacijos, jėgų, laiko. 

Bendras rezultatas, visata, gyvenimas duos Jums tai, ko Jūs norite tik tuo atveju, jeigu Jūs darysite tai, ką reikia daryti, pakankamu kiekiu, o ne tai, ką Jūs galite dėl susiklosčiusių aplinkybių.  Visatos traukos dėsnis veikia! Tačiau tik, jeigu mokate juo naudotis, pradedant nuo minčių ir baigiant veiksmais.

Kam reikia Jūsų pasiteisinimų?

Mūsų pasiteisinimai niekam netarnauja ir niekam nereikalingi. Yra arba pasiteisinimas, arba rezultatas, trečio varianto nėra.

Kodėl dauguma versle ir kitose sferose daro tik tai, ką mano reikalingu daryti, o ne tai, ką reikia daryti tam, kad pasiekti sėkmę reikiamu lygiu…aš nežinau. Tačiau žinau vieną, jeigu Jūs ir toliau darysite tik tai, ką esate pasiruošę daryti, tai, ką manote reikalingu daryti, tai Jūsų laukia nepakeičiama nesėkmė.

Iki skausmo pažįstami žodžiai…

Startuoti versle su tokia pinigų suma nepasiruošęs, o štai su tokia pasiruošęs. Atrasti 2-3 telefono kontaktus per dieną nepasiruošęs, o, kad jie patys pas mane atsirastų – taip. Renginiuose, mokymuose lankytis nepasiruošęs, o štai webinarę dalyvauti kartu su landžiojimu soc. tinkluose  jokių problemų.

O kaip reikia?

Visa tai nesąmonė ir visiškas kliedesys – tai ne rimta, tai ne verslas, ne sportas, ne menas ir ne mokslas! Nebūti turtingu, sveiku, išsilavinusiu, sėkmingu, laimingu Jūs norite būti sekdami tik tuo, kuo Jūs pasiruošę sekti.

Daryti reikės tai, ką būtina daryti, norint pasiekti rezultatą ir reikiamu kiekiu! O jeigu nesinori daryti, tuomet ir iliuzijų sau keltis nevertą apie kitokį gyvenimą ar kitokias galimybes. Jeigu patinka kompanijos produktai ar paslaugos, bet nenorite daryti veiksmų reikalingų verslui, reikia suvokti, kad teks už jų vartojimą mokėti.

Kaip sakė kitas mano pažįstamas tinklinės rinkodaros verslininkas: „Hobis – kainuoja Jums pinigus, verslas – neša Jums pinigus!“ 

PS.

Jeigu sutinkate su šiomis mintimis, pasidalinkite su kitais, o taip pat parašykite komentaruose – ar savo versle Jūs susidurdavote su tokiais pasiteisinimais iš esamų ar potencialių partnerių

 Jurijus Clavas

Intelektualaus fitneso klubų asociacijos prezidentas, labdaros paramos fondo „Europa Pasauliui“ steigėjas, blogo „Sėkmės pamokos” autorius, asmenybės tobulėjimo bei tinklinės rinkodaros mokymų projekto Momenton bendraautorius, tinklodarininkas.

Mano tikslas – padėti Jums įgyvendinti Jūsų svajones, per vertingą bendravimą, naudingą mokymąsi bei vaisingą partnerystę. 

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *