Žvilgtelkime į tinklinės rinkodaros ateitį!

By on Rgp 14, 2013 in Blog'as | 1 komentaras

AteitisTinklinė rinkodara, kaip ir tradicinis verslas per paskutinius 30 metų evoliucionavo  labai dideliu greičiu.

Vis daugiau net ir tradicinio verslo kompanijų savo veikloje, bent fragmentiškai pradeda naudoti tinklinės rinkodaros, rekomendacijų ar panašias technologijas. Taip įgaudamos konkurencinį pranašumą.

Lygiai taip pat pirmaujančios tinklinės rinkodaros kompanijos savo veikloje pasiima geriausias tradicinio verslo technologijas ir pasiekimus.

Todėl tie, kas supranta tinklinės rinkodaros verslo perspektyvas, kartu suvokdami ir šios industrijos iššūkius, bei reikalingų sėkmingai veiklai resursų (laiko, jėgų, finansų, įgūdžių) tinkamas apimtis, gali puikiai pasinaudoti šia galimybe.

O, kas to nepastebi ir nesuvokia, deja…jiems reikės pakeisti savo požiūri arba užleisti rinką tiems, kas atėjo ir atsinešė su savimi naują korporatyvinę kultūrą ir verslo technologijas.

Prisijunkite prie mūsų – registruokitės į pirmą Atvirą interneto webinarą „Tinklinės rinkodaros mitai ir realybė“. Dalyvavimas – nemokamas!

Sėkmės priežastys – mumyse!

Greičiausiai, Jūs norite sužinoti kodėl taip vyksta? Viskas paprasta.

Pirmiausia, verslas savaime yra evoliucionuojantis procesas, nuo gilios senovės žmonės visada ieškojo efektyvesnių verslo ir uždarbio kūrimo formų.  Taip atsirado reklamos paslaugos,  pardavimų sistemos ir t.t. Taip atsirado ir tiesioginių pardavimų, tinklinės rinkodaros verslo formos, kurios žinoma irgi evoliucionuoja, tobulinant jų vystymo procesus. Svarbu visus verslo procesus pastatyti ant tvirtų bėgių ir daryti tai profesionaliai, ir tai reikia daryti pastoviai.

Antra, į tinklinės rinkodaros kompanijas ateina ir tradicinio verslo atstovai.  Ateina vis didesniu kiekiu, ir beje,  jie pasiekia ženklių rezultatų! Aišku tuo atveju, jeigu yra pasirengę ne tik įnešti savo patirtį, bet ir mokytis naujų žingsnių, kurių ne visi yra tokie pat, kaip tradiciniame versle.

Komentaruose parašykite, ar Jūs jau užsiimate tinklinės rinkodaros verslu, ar ieškote sau tinkamos galimybės,o galbūt vis dar abejojate šios industrijos perspektyvomis?

O jeigu norite praplėsti savo požiūrį ir sužinoti faktus apie  industriją — rekomenduoju nepraleisti pirmo Atviro interneto webinaro „Tinklinės rinkodaros mitai ir realybė“, kuris vyks jau rytoj! Dalyvavimas — nemokamas!

Geros dienos,

Jurijus Clavas

    1 Komentaras

  1. Visiskai sutinku, zmones is tradicinio verslo renkasi MLM kaip nuosava del pagrindines priezasties – Komandinio darbo. Jie dirbo daug metu kure savo verslo aktyva, kol pagaliau supranta kad tiek laisvo laiko kiek jie noretu dirbdami vieni, ir be pasitikejimo savo „komanda“ nieko gero nebus. beto MLM jie suranda bendravima ir Dalinimasi tai kas svarbiausia.

    Paulius Bieliauskas

    gruodžio 10, 2013

Siųsti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *